موضوعات داغ

قلب تازه برای DS7 کراس بک؛ ۲۲۲ اسب بخار برای پرچمدار PSA

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
عموم شرکت‌های خودروسازی برای جذب مشتری و فروش بهتر محصولات خود در بازارهای بزرگ جهانی، یکسری ویژگی‌های منحصربه فرد و امکانات انحصاری در نظر می‌گیرند. حال شرکت خودروسازی DS برای عرضه بهتر شاسی بلند لوکس خود در بازار انگلستان، یک پیشرانه جدید چهار سیلندر معرفی کرده است که در حال حاضر تنها در بازار انگلستان عرضه خواهد شد، ولی این انتظار وجود دارد که با استقبال خوب مشتریان در بازار انگلستان، برای دیگر بازارهای جهانی هم عرضه شود.
باتوجه به تایید این پیشرانه جدید از سوی شرکت سازنده، هیچگونه اشاره‌ای به حجم موتور نشده است، اما می‌دانیم که این پیشرانه تحت عنوان "PureTech 225" معرفی شده و به یک جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته مجهز شده است که می‌تواند قدرت 222 اسب بخاری و همچنین گشتاور خروجی 300 نیوتن متری این پیشرانه را در سریع‌ترین حالت ممکن و با کمترین ارتعاش و شتاب ناگهانی به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال کند.

DS7 کراس بک

DS7 کراس بک


با استفاده از تجهیزات جدید صنعت خودروسازی بر روی این پیشرانه از جمله سیستم روشن و خاموش شدن خودکار پیشرانه در مواقع غیرضروری، استفاده از فیلترهای ذرات، سیستم تزریق سوخت با قدرت 200 بار، سیستم‌های جدید زمانبندی و همچنین استفاده از توربوشارژرهای دوقلو بر روی پیشرانه، حداقل مصرف سوخت پیشرانه برای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل به چیزی حدود 5.8 لیتر رسیده است که نسبت به پیشرانه THP 210 می‌تواند به میزان 6 درصد مصرف سوخت کمتری داشته باشد. هرچند این پیشرانه موفق به دریافت استانداردهای آلایندگی "یورو 6.2" نیز شده است.
این پیشرانه در بازار انگلستان، بر روی مدل‌های مختلفی از جمله "پرفورمنس لاین"، "پرستیژ" و "الترا پرستیژ" عرضه خواهد شد که در مدل‌های پایه دارای قیمت 34 هزار و 990 پوند خواهد بود. هرچند این خودرو با پیشرانه دیزلی 128 و 177 اسب بخاری و همچنین یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی 197 اسب بخاری به مشتریان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/12
اگه با این موتور میومد ایران فروشش چند برابر میشد.... خیلی بده که موتور ورژن ایران با پژو ۲۰۰۸ یکیه!