موضوعات داغ

هوندا هواپیمای جدید خود را معرفی کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا یکی از معدود خودروسازانی است که در صنایع هوایی نیز فعالیت دارد و یکی از اهداف این شرکت تولید خودروهای پرنده است. بخش هواپیماسازی هوندا همچنین یک جت تجاری موفق را نیز به بازار عرضه کرده است.
اما امسال این شرکت از نسخه بهینه سازی شده هوندا جت رونمایی کرد که با نام هوندا جت الیت شناخته می شود. بخش اویونیک این هواپیما بروزرسانی شده است و برد آن نیز در این مدل افزایش پیدا کرده است. به گفته ی هوندا کیفیت ساخت داخل کابین این مدل بهتر از قبل است و برد آن نیز 396 کیلومتر افزایش پیدا کرده است.
هوندا در این مدل از عایق بندی جدیدی نیز در کابین استفاده کرده است تا صدای داخل کابین هواپیما کاهش پیدا کند. هوندا از سیستم هایی همانند automatic stability and protection نیز استفاده کرده است تا امنیت این هواپیما را افزایش دهد.
به گفته‌ی هوندا، هوندا جت الیت دارای بهترین مصرف سوخت در کلاس خود است و همچنین بیشترین برد و بالاترین ارتفاع پروازی را نیز دارد. این هواپیمای تجاری قرار است تا به طور رسمی در نمایشگاه EBACE اروپا در ماه می و آگوست که در سوییس برگزار خواهد شد رونمایی شود.
مشتریان این هواپیما می توانند هواگرد خود را با طراحی داخلی جدیدی نیز سفارش دهند و سه رنگ برای داخل کابین این هواپیما قابل انتخاب است. هوندا همچنین از صندلی های چرمی و سیستم صوتی پیشرفته ی Bongiovi در این هواپیما استفاده کرده است که این سیستم صوتی اولین سیستم صوتی فاقد بلندگوی داخل کابین این کمپانی است.
هوندا جت الیت با هر بار سوخت گیری می تواند 1437 ناتیکال مایل یا 2661 کیلومتر مسافت را طی کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/15
بله و ما همچنان داریم پراید رو آپشنال میکنیم.