موضوعات داغ

این یک لامبورگینی اونتادور نیست! + فیلم

عکس مطلب اول
به طور کلی، ماشین بازان حرفه‌ای و طرفداران این صنعت هیچگونه علاقه‌ای به کپی برداری از محصولات معتبر و معروف جهانی ندارند و به همین دلیل است که ماشین‌های تولیدی توسط خودروسازان چینی بسیار مورد انتقاد هستند، مگر چند استثنا کوچک مثل ساخت ماکت‌های دقیق و کوچک از خودروهای اصلی و پرطرفدار که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. حال بدتر از کپی کاری‌های چینی‌ها، طراحی و ساخت لامبورگینی اونتادور برمبنای یک دستگاه "هوندا آکورد کوپه" است که بدون مشخصات فنی منحصربه فرد لامبورگینی اونتادور، تنها طراحی ظاهری آن را دریافت کرده است که می‌توانید فیلم آن را در انتهای همین مقاله شاهد باشید و با جزییات بیشتر این پروژه آشنا شوید.
شاید این اتومبیل انتقادهای زیادی از سوی طرفداران لامبورگینی به همراه داشته باشد، اما نباید دشواری طراحی و ساخت چنین اتومبیلی با جزییات نزدیک به لامبورگینی اونتادور را نادیده بگیریم که بدون شک از راه دور یک دستگاه خودروی لامبورگینی اونتادور در ذهن مخاطبان خود می‌کارد و تنها از فاصله نزدیک می‌توان به تفاوت‌های آن با نسخه اصلی پی برد. علاوه بر ظاهر، در داخل کابین هم این تغییرات انجام شده و از طراحی منحصربه فرد کنسول و داشبورد لامبورگینی اونتادور استفاده شده است که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در فیلم زیر تماشا کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/13
ببخشید مال کودوم کشوره؟؟جواب باید لطفا
1397/3/13
هند دیگه
1397/3/13
آدم حالش ازین فیک بازیا بهم میخوره!!!!
1397/3/13
ولی خیلی هنر میخواد که بتونی از هوندا اکورد ی همچین چیزی بسازی که اینقدر شبیه باشه تازه اونم دست ساز و بدون هیچ امکاناتی اینجور افراد بیشتر میخواند اون هنر و سلیقشونو نشون بدند و علاقه تا عقده بازی،به نظرم ی همچین افرادی اگ شرایط براشون تو ی دنیای خودرو فراهم بود خیلی موفق میشدند الان فرض کن بت ی اکورد بدند بگند شکل لامبو کن تا صبح فقط نگاهش میکنی.من که تحسین میکنم.
1397/3/13
چقدرررررررررررررر زشتتههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!
1397/3/13
اون لامبورگینی ایرانیه به مراتب بهتر و تمیز تر از این هستش
تازه طرف امکاناتم مثل اینا نداشته
1397/3/14
شبیه معلولاس