موضوعات داغ

لامبورگینی اوروس، سوژه جدید کپی کاری چینی ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در این چند سال اخیر، صنعت خودروی چین به لطف همکاری با شرکت‌های بزرگ خودروسازی رشد قابل توجهی پیدا کرده و باعث شده است تا صنعت خودروی این کشور در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی برخی از آن‌ها امکان فعالیت در بازار اروپا داشته باشند. با این وجود هستند شرکت‌های خودروساز چینی که همچنان به سنت خود پایبند بوده و اقدام به کپی برداری از خودروهای مطرح بازار می‌کنند که نمونه آخر آن به شرکت خودروسازی "Huansu Hyosow" و کپی برداری از شاسی بلند لامبورگینی اوروس بر می‌گردد.
شرکت خودروسازی Huansu Hyosow که در اصل یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی خودروسازی "بایک" به شمار می‌آید، محصول جدید خود را تحت عنوان C60 رونمایی کرده است و همانطور که در تصاویر شاهد هستید، طراحی ظاهری آن به تقلید از شاسی بلند معروف "لامبورگینی اوروس" توسعه پیدا کرده است. البته این شباهت در نمای کلی بوده و یک کپی برداری 1 به 1 و کاملا مشابه انجام نشده است، اما این موضوع کاملا واضح خواهد بود که شرکت سازنده برای طراحی محصول جدید خود بویژه در نمای عقب از شاسی بلند "لامبورگینی اوروس" الگوبرداری کرده است، ولی با قیمت بسیار کمتر از لامبورگینی اوروس به مشتریان عرضه خواهد شد که حداقل قیمت آن معادل 100 هزار یوان و حداکثر قیمت آن معادل 150 هزار یوان اعلام شده است که در واحد بین المللی معادل 15.5 الی 23.3 هزار دلار می‌شود.

Huansu Hyosow C60

Huansu Hyosow C60



لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس


در بخش فنی اتومبیل، منابع چینی یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی را تایید کرده‌اند که با سود جستن از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 195 اسب بخاری داشته باشد تا از این بابت اطمینان داشته باشیم که نسخه کپی شده لامبورگینی اوروس هیچگونه تهدیدی برای نسخه اصلی اتومبیل با موتور 4 لیتری هشت سیلندر 641 اسب بخاری نخواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/14
کپی کردنم فرقون ساز های ما بلد نیستن..خدایاااااا خودت ی راهی جلو مردم بزار
1397/3/15
بإسلام واحترام أيا خودروسازي در ايران قصد ارايه آنرا دارد؟
1397/3/15
دمشون گرم
شرکتای ماهم که فقط به فکر خوردن پول مردم و پرکردن جیب خودشونن