موضوعات داغ

حمله‌ی چشم بادامی ها به بازار کراس اوورهای برقی؛ وقتی جیلی رقیب تسلا می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروسازان غربی در تولید خودروهای برقی تنها نیستند و برخی از بزرگترین خودروسازان چین نیز در این راه در حال فعالیت اند و درست همان کار هایی را انجام می دهند که غربی ها به دنبال آن هستند.
جیلی یکی از همین شرکت ها است که قبلا نیز خودروهای برقی خود را به بازار معرفی کرده بود و حالا با معرفی مدل جدید امگرند GSe که نسخه ی برقی جیلی امگرند GS است وارد بازار کراس اوورهای برقی نیز خواهد شد. فروش این خودرو از اول ژوئن در بازار چین آغاز می شود و قیمت پایه‌ی آن 110 هزار یوآن یا 17 هزار دلار است.

جیلی امگرند GSe

جیلی امگرند GSe

از نظر طراحی، این مدل جدید شباهت زیادی به مدل امگرند GS دارد اما برخی قسمت ها تغییر کرده اند و برای مثال جلوپنجره ی این مدل برقی بسته شده است و سپرهای آن نیز طراحی متفاوتی دارند.

جیلی امگرند GSe

جیلی امگرند GSe

به گفته ی منابع محلی، موتور برقی این خودرو دارای قدرت 160 اسب بخار است و نیروی مورد نیاز آن نیز از یک باتری لیتیوم-یون تامین می شود. این باتری که 380 کیلوگرم وزن دارد می تواند شعاع حرکتی 350 کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند. البته اگر با سرعت 60 کیلومتر در ساعت و با استفاده از کروز کنترل حرکت شود، امگرند GSe توانایی رسیدن به شعاع حرکتی 460 کیلومتر را نیز دارد.

جیلی امگرند GSe

جیلی امگرند GSe

از امکانات این کراس اوور برقی نیز باید به سانروف پانوراما، چراغ های LED، سیستم تهویه و تصفیه هوا، شارژر بدون سیم تلفن همراه و سیستم فرامین صوتی اشاره کرد.
خریداران جیلی امگرند GSe همچنین می توانند خودروی خود را در رنگ های آبی، قرمز، نارنجی، طلایی و کریستالی انتخاب کنند. با این اوصاف انتظار می رود که قیمت جیلی برقی به مراتب از محصولات مطرح تسلا ارزان قیمت تر باشد و بدین ترتیب جیلی بتواند در کلاس قیمتی خود موفق ظاهر شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/19
آقايون كي قرار است سايناي برقي را وارد بازار كنند؟!!!همون كه چند ماه قبل خبرش را گذاشتين!!!