موضوعات داغ

تیونینگ کوهنورد پیر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هامر H1 یکی از خودروهای آفرودر پر طرفدار است که دارای مشخصاتی همانند خودروهای نظامی است. حال یک شرکت تیونینگ تغییراتی را در این خودروی قدیمی اعمال کرده است که آن را جذاب تر می کند. این تیونر که با نام Mil-Spec شناخته می شود در مرحله نخست اقدام به افزایش توان موتور دورامکس توربو دیزل این خودرو کرده است. این موتور V8 که 6.6 لیتر حجم دارد حالا می تواند 500 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال گشتاور موتور به چرخ ها نیز با استفاده از گیربکس شش دنده خودکار ساخت آلیسون انجام می شود و این خودرو را می تواند در 6.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این هامر H1 نیز به 170 کیلومتر بر ساعت می رسد.
شرکت Mil-Spec حتی کیت های قوی تری را نیز برای این خودرو عرضه می کند که قدرت و گشتاور هامر را از این نیز بالاتر می برد.
تغییر دیگر در شاسی خودرو است که کاملا از نو ساخته شده است و دارای پوشش محافظ است. بدنه‌ خودرو نیز با کولار روکش شده است تا عایق بندی صوتی آن بهتر باشد. در داخل کابین نیز می توان استفاده از آلومینیوم، چرم، وینیل ضد آب، چهار صندلی مجزا، فرمان اسپرت Momo و اتصالات فلزی را مشاهده کرد.
تیونر همچنین سیستم صوتی حرفه ای JL را روی این خودرو نصب کرده است که این سیستم صوتی یک آمپلی فایر پیشرفته دارد. دیگر امکانات داخلی نیز شامل اتصال بلوتوث، نورپردازی داخلی LED، پورت شارژر USB، دوربین دید عقب و کنترلر های برقی به چشم می خورد.
هامر H1 Mil-Spec دارای قیمت 218 هزار دلار است و فعلا نسخه ای بدون سقف از آن ساخته شده است. اما این تیونر توانایی اجرای تمامی این تغییرات را در مدل استیشن، وانت، روباز و چهار در این خودرو دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد