موضوعات داغ

سوپر لکسوس؛ معرفی نسخه ویژه دهمین سالگرد عرضه GS F و RC F

عکس مطلب اول
آیا نسخه های ویژه 10 امین سالگرد معرفی مدل های GS F سدان 2019 و RC F کوپه 2019 که در ماه فوریه در نمایشگاه خودروی شیکاگو سال 2018 به معرض نمایش در آمدند به یاد دارید؟ اکنون این مدل ها سرانجام وارد نمایندگی های لکسوس می شوند.
قیمت نسخه ویژه GS F سدان 90.375 دلار است که 5 هزار دلار گرانتر از مدل معمولی آن است. خریداران برای خرید این خودرو باید عجله کنند زیرا فقط 100 دستگاه از آن در بازار امریکا ارائه می شود.
اگر مدل اسپرت تر RC F که یک کوپه 2 در است را ترجیح می دهید برای خرید نسخه ویژه آن باید 81.835 دلار پرداخت کنید که 16.160 دلار بیشتر از مدل معمولی RC F است و تنها 240 نمونه از آن وارد بازار امریکا می شود.
چرا این دو مدل بسیار گران تر از مدل های معمولی خود هستند؟
طبق گفته لکسوس این قیمت ها شامل یک پکیج ویژه 10 امین سالگرد به ارزش 9 هزار دلار همراه با پکیج عملکرد است. علاوه بر این امکاناتی مانند تنظیم ارتفاع نور سه گانه برای چراغ های جلو و سیستم کمک پارک که استفاده از آن آسان است را نیز در بر می گیرد.
نسخه های ویژه این دو خودرو از رنگ خاکستری سحابی مات، رینگ های BBS 19 اینچی سیاه، تایرهای میشلین پایلوت سوپر اسپرت و کالیپرهای ترمز برمبو به رنگ آبی بهره مند می شوند.

نسخه ویژه لکسوس RC F کوپه

نسخه ویژه لکسوس RC F کوپه


کابین نسخه ویژه لکسوس RC F کوپه

کابین نسخه ویژه لکسوس RC F کوپه


رینگ های 19 اینچی BBS سیاه رنگ

رینگ های 19 اینچی BBS سیاه رنگ

لکسوس RC F کوپه و GS F سدان هر دو مجهز به موتور V8 تنفس طبیعی با حجم 5.0 لیتر هستند که 467 اسب بخار قدرت و 527 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت این موتور از طریق یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود و مدل GS F سدان به صورت استاندارد از دیفرانسیل عقب مجهز به سیستم توزیع متغیر گشتاور برخوردار است.
داخل کابین نسخه ویژه RC F کوپه صندلی های اسپرت چرمی به رنگ آبی همراه با نوارهای سفید، اهرم تعویض دنده به رنگ آبی، غربیلک فرمان به رنگ آبی و قسمت بالای صفحه پشت آمپر به رنگ آبی را مشاهده می کنید. در کابین GS F سدان نیز موارد فوق به اضافه مقداری تزئینات فیبرکربن به رنگ آبی در کنسول وسط وجود دارد. علاوه بر این GS F سدان از تزئینات چرم مصنوعی به رنگ آبی در داشبورد، بندهای کمربند ایمنی به رنگ آبی و تزئینات آبی رنگ بیشتر نسبت به مدل کوپه برخوردار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد