موضوعات داغ

اولین اطلاعات از مزدا CX-8 جدید؛ برداشت مزدا از کراس اوور سایز بزرگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا مشخصات و قیمت مدل هفت نفره جدید خود را که CX-8 نام دارد را اعلام کرد و قرار است که این خودرو تا ماه آینده وارد شبکه فروش این کمپانی شود.
این خودرو اس یو وی در سه تیپ با نام های اسپرت تک دیفرانسیل، اسپرت دو دیفرانسیل و آساکی دو دیفرانسیل به بازار عرضه خواهد شد. موتور مزدا CX-8 نیز یک موتور چهار سیلندر 2.2 لیتری توربو دیزل است که می تواند 187 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر را تولید کند.
قیمت مدل پایه‌ی مزدا CX-8 از 42 هزار دلار استرالیا آغاز می شود و به 61 هزار دلار استرالیا در فول ترین نسخه می رسد. این خودرو همچنین در مقایسه با دیگر محصول شاسی بلند مزدا یعنی مدل CX-9 دارای 2400 دلار قیمت کمتری است. گرچه هر دوی این خودرو ها شاسی بلندهایی هفت نفره هستند اما CX-8 از پلتفرم مشترک با محصول کوچک تر مزدا یعنی CX-5 بهره مند است که این پلتفرم در مقایسه با پلتفرم CX-9 جدیدتر و دارای ابعاد کوچکتری است اما جالب است که فاصله محوری این دو خودرو یکسان است.

مزدا CX-8

مزدا CX-8

از امکانات مزدا CX-8 می توان نمایشگر 7 اینچی لمسی، رینگ های 17 اینچی آلیاژی، چراغ های اصلی LED، آینه های برقی، سنسور باران، تودوزی چرمی و باربند سقفی به چشم می خورد.
در بخش ایمنی نیز این خودرو دارای امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمند، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار بین خطوط، سنسورهای پارک عقب و دوربین دید عقب به صورت استاندارد است.
در مدل های فول نیز سیستم ورود بدون کلید، رینگ های 19 اینچی، صندوق برقی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سیستم صوتی Bose، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب موجود هستند.
در انتها باید اشاره کنیم که اطلاعات بیشتر از مزدا CX-8 در زمان عرضه منتشر خواهد شد و کمپانی 300 دلار نیز در صورت سفارش رنگ متالیک دریافت خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد