موضوعات داغ

شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو تا پایان تیرماه + جدول

عکس مطلب اول
نگین خودرو، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی رنو فرانسه در ایران، بخشنامه فروش محصولات خود را به صورت مشارکتی تا پایان تیرماه سال جاری اعلام کرده است که در این شرایط فروش می‌توان شاهد محصولاتی همچون "رنو کولیوس"، "رنو تلیسمان" و همچنین خودروی کراس اوور "رنو داستر" در مدل‌های تک محور محرک و یا چهار چرخ محرک بود که در ادامه جزییات آنان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
اول از همه در جدول ارائه شده از سوی نگین خودرو، می‌توان شاهد حضور خودروی شاسی بلند "رنو کولیوس" بود که در مدل‌های 2018 و با پیش پرداخت‌های متنوع 110 میلیون تومانی، 100 میلیون تومانی و 90 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که به ترتیب موعد تحویل 120 روز، 150 روز و 180 روز کاری خواهند داشت.
در بخش دوم، خودروی سدان "رنو تلیسمان" دیده می‌‌شود که تنها با پیش پرداخت اولیه 100 میلیون ثبت سفارش می‌شود که باتوجه به جدول ارائه شده از سوی نگین خودرو، بعد از 180 روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
در آخر هم به خودروی کراس اوور "رنو داستر" خواهیم رسید که در شرایط فروش مشارکتی نگین خودرو در مدل‌های 2018 و همچنین در 2 تیپ محور جلو محرک یا چهارچرخ محرک ثبت سفارش می‌شود که جزییات بیشتر آنان به شرح زیر است.

شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو

شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/29
قیمت نهایی داستر جدید تو جدول گفته نشده ممکنه پیگیری کنید