موضوعات داغ

حضور نیسان GT-R در ناوگان پلیس ژاپن

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک معروف‌ترین ناوگان پلیس در سراسر جهان، مربوط به شهر دبی است که در آن می‌توان انواع و اقسام خودروهای سوپراسپرت و گران قیمت از جمله بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور، مرسدس بنز G کلاس و... را مشاهده کرد. اما گویا این ناوگان لوکس و گران قیمت تنها دارنده خودروهای سوپراسپرت در جهان نیست و علاوه بر دبی و همچنین ایتالیا، حالا نیروی پلیس ژاپن هم یک خودروی سوپر اسپرت محلی دریافت کرده است تا در تعقیب و گریزهای خیابانی مشکلی با نوع اتومبیل متخلفان نداشته باشد.
به گفته منابع خبری، خودروی سوپراسپرت نیسان GT-R توسط یکی از شهروندان ثروتمند استان "توچیگی" ژاپن به نیروی پلیس این استان اهدا شده است و حالا در یک مراسم رسمی، شاهد رونمایی آن توسط نیروی پلیس با لباس مخصوص هستیم که به عنوان یک اتومبیل گشت در ناوگان پلیس استان توچیگی کار خود را انجام می‌دهد.

نیسان GT-R

نیسان GT-R


کمپانی خودروسازی نیسان چیزی در رابطه با این خودرو نمی‌گوید، اما همانطور که در تصاویر شاهد هستید، سوپر اسپرت نیسان GT-R لباس پلیس به تن کرده است تا از فاصله دور شناخته شود و مهم تر از همه، شانس بسیار کم متخلفان برای فرار از دست این گودزیلای ژاپنی خواهد بود که حتی خودروهای سوپراسپرت بازار هم نمی‌توانند از قدرت 565 اسب بخاری این گودزیلا در امان باشند. قدرتی که به همراه گشتاور 632 نیوتن متری از موتور شش سیلندر 3.8 لیتری توربوشارژر این اتومبیل استخراج شده و توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود که همگی ما با عملکرد خارق العاده این نیرو پس از رسیدن به چرخ‌های اتومبیل آگاه هستیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/30
ناوگان پلیس ما هم از سوپر اسپرت وطنی (دنا پلاس توربو) و به خصوص بوگاتی ملی (کوییک) استفاده کنه!
1397/3/30
تو بهترینی
نیست بهتر از تو
1397/3/30
دوست عزیز هیچ خودرویی در ژاپن به خاطر جریمه خیلی سنگین تخلفات ، خلاف نمیکند و اگر هم خلاف کند ، نمیتونه که فرار کنه چون توی شهر همه ماشین ها بسته به کلاستون به دو سرعت صد و چهل کیلومتر بر ساعت و صد و هشتاد کیلومتر بر ساعت محدود شدن به غیر از خودرو های غیر ژاپنی( که تعدادشون به اندازه ژاپنی ها نیست) که اونها تو سرعت های بیشتری محدود میشن .
تازه موقع گواهینامه گرفتن یه خط و نشونی برات مباشن که کلا فکر خلاف رو از سرت بیرون کنی. پلیس همیشه حواسش به مردم هست ، برای یکی از دوستای من به خاطر سه دقیقه پارک در جای توقف ممنوع ، هجده هزار ین جریمه شد.
پلیس من رو به خاطر توقف تازه اونم تو جای مجاز گرفت و ندارم رو چک کرد و رفت .خلاف کردن تو ژاپن اصلا کار آسونی نیست و جازات سنگینی داره .
داخل پرانتز بگم که برای رانندگی در حالت مستی ده سال زندان و یک میلیون ین جریمه نقدی گذاشتن ، به نظر شما با این شرایط کسی حاضره که تخلف کنه و منتظر باشه ببینه نیسان می تی آر میوفته دنبالش یا سوبارو لگاسی؟!
1397/3/31
ما هم لندی داریم. کلا ما شاسی بازیم JUKE R شاید استفاده کردیم.(JUKE با موتور GTR هست.)
1397/5/25
نیسان جی تی آر سالاره و بهترین خودروی دست ساز جهان است که با کمترین حجم موتور بیشترین توان را دارد