موضوعات داغ

شاسی بلند کوپه بنتلی در راه است؛ اطلاعات اولیه از بنتلی بنتیگا کوپه

عکس مطلب اول
در هر حال خودروهای SUV کوپه که هم مورد انتقاد و هم مورد تحسین عده ای هستند همچنان تولید می شوند. بعد از رونمایی اخیر آئودی از مدل Q8، به نظر می رسد یکی دیگر از زیر مجموعه های ثروتمند گروه فولکس واگن آماده معرفی SUV کوپه خود است که سعی دارد دو سبک بدنه کاملا متفاوت را با هم تلفیق کند. طبق گزارش اخیر نشریه آلمانی اتوبیلد، بنتلی در اوایل سال آینده با معرفی عضو دوم با نام احتمالی بنتیگا اسپرت خانواده مدل های بنتیگا را گسترش می دهد.
پیش بینی می شود خودروی مذکور که اسپرت تر و چابک تر از مدل معمولی بنتیگا خواهد بود، از سقفی شیب دار به سبک خودروهای کوپه برخوردار شود که مطمئنا تاثیر منفی در فضای سر سرنشینان عقب و ظرفیت حمل بار این خودرو خواهد داشت. با توجه به اینکه روز به روز تعداد افرادی که قصد دارند با پرداخت مبلغ اضافه X6 را به جای X5، GLE کوپه را به جای GLE و شاید Q8 را به جای Q7 انتخاب کنند بیشتر می شود، این تغییر در بنتیگا صرفا به خاطر زیباتر شدن این خودرو است.
تغییرات دیگری که بنتلی در طراحی بنتیگا اسپرت ایجاد می کند ما را اندکی با اصلاحاتی که همراه با فیس لیفت میان دوره ای در مدل استاندارد این SUV لوکس اعمال می شوند آشنا می کند.

رندر تجسمی از مدل کوپه بنتلی بنتیگا

رندر تجسمی از مدل کوپه بنتلی بنتیگا

بنتیگا اسپرت یا هر نامی که روی آن بگذارند، تنها مدل جدید بنتیگا نیست زیرا هفته پیش بود که رئیس بخش طراحی بنتلی به طور مختصر درباره بنتیگا اسپید که نسخه سریعتر این خودرو است صحبت کرد. او به یک تغییر بزرگ در طراحی این خودرو همراه با دیگر اصلاحات قابل پیش بینی در مدل های اسپید بنتلی اشاره کرد.

مدل معمولی بنتلی بنتیگا

مدل معمولی بنتلی بنتیگا

با توجه به اطلاعات فوق به احتمال قوی مدل کوپه بنتیگا همان نسخه اسپید این خودرو است. احتمالا بنتیگا اسپید از سبک طراحی SUVهای کوپه برخوردار می شود و قدرت موتور غول پیکر W12 آن افزایش می یابد.
اگر اطلاعات موجود در این گزارشات دقیق باشد، قبل از پایان این دهه به حقیقت این خودرو پی می بریم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/2
یه جوری تیتر زدین شاسی بلند بنتلی در راه است انگار تو گمرک منتظر ترخیصن،،خبر از پراید و سمند بالا تر به دردمون نمیخوره
نه که بدمون بیاد، بیشرفا نمیذارن بیاد نه فقط این خیلی ماشینای دیگه،حداقل اگه نمیشه سوار شیم لااقل ببینیم تو خیابون,همه چیو گرفتن ازمون