موضوعات داغ

معجزه کره ای؛ کیا و هیوندای در صدر فهرست کم ایراد ترین خودروها جای گرفتند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به دنبال خودرویی مطمئن و قابل اطمینان هستید جدیدترین آمار جی دی پاور نشان می دهد که کیا، هیوندای و جنسیس بهترین خودروها در این زمینه هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.
بالاترین امتیاز در این بخش به برند جنسیس رسیده است و 68 امتیاز از 100 امتیاز را دریافت کرده است. این امتیاز نشان دهنده ی ایراد در هر 100 خودرو است و هرچه عدد آن کمتر باشد بهتر است. کیا که سال گذشته در صدر جدول بود امسال افول کرده و امتیاز در رده دوم قرار دارد. جایگاه بعدی در اختیار هیوندای با 74 امتیاز است.
در رده های چهارم و پنجم نیز نام پورشه با 79 امتیاز و فورد با 81 امتیاز به چشم می خورند. بدترین امتیاز جی دی پاور به لندروور رسیده است و 160 امتیاز را دریافت کرده است. در لیست بدترین ها از آخر جگوار با 148 امتیاز و ولوو با 122 امتیاز نیز قرار دارند.

کیا اپتیما

کیا اپتیما

عدد متوسط برای صنایع خودرویی در خصوص بروز ایراد در هر 100 خودرو 3 امتیاز است و نشان می دهد که سه خودروساز اروپایی در سطحی پایین تر از متوسط قرار دارند. سه خودروساز نخست آمریکا یعنی جنرال موتورز، فورد و فیات کرایسلر نیز نسبت به سال قبل پیشرفت کرده اند و امتیاز های بهتری را دریافت کرده اند.
در صورتی هم که به صورت موردی به خودروها بپردازیم بهترین امتیاز متعلق به پورشه 911 با 48 امتیاز استو کم ایراد ترین خودرو از دید جی دی پاور محسوب می شود.
مزدا در رده بندی امسال در جایگاه 23 قرار دارد ولی پیشرفت قابل توجهی کرده است و امتیاز خود را 25 امتیاز بهبود بخشیده است. برندهای دیگری همچون لکسوس، کادیلاک، هیوندای و اینفینیتی نیز خودروسازانی هستند که در مقایسه با رتبه سال گذشته پیشرفت کرده اند.
در این خصوص دیور سرجنت معاون بخش جهانی خودروی جی دی پاور گفته است که خودروسازان به خوبی مطالبات و گزارشات مصرف کنندگان را زیر نظر دارند و سعی می کنند تا هر سال عملکرد بهتری داشته باشند. همچنان که خودروها پیچیده تر و مجهز تر می شوند خریداران نیز ایرادات بیشتری را در خودروها پیدا و خودروسازان سعی در رفع آنها می کنند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/2
درود به شرفتون ، کارتون درسته
1397/4/2
سلام و عرض خسته نباشید به عزیزان

احتمالا این صفحه یه سری کل کل هایی خواهد داشت که از قدیم الایام تو سایت حاکم بوده این بحثا و هست

ولی نکته ای که میخوام بگم..شاید یه اعتراف باشه...بنده حدود دو سه سال پیش که خب اطلاعات کمی راجع ب خودرو و برند ها داشتم با توجه به علاقه ای که نسبت به جنسیس کوپه داشتم..میومدم تو همین سایت از هرچی کره ای بود دفاع میکردم...چه درست و چه غلط
و بعضی از دوستان هم طبق همین رول مثلا چون باباش الانترا داشت یا اون یکی کمری داشت میومد سنگ هرچی کره ای یا ژاپنی بود به سینه میزد

اما الان که حدود دو سه سال گذشته..دیگ اون دوستان رو تو سایت نمیبینیم....
حالا..نمیدونم در مورد اونا هم این مورد صدق میکنه یا نه ولی الان بنده دید پخته تری نسبت ب گذشته دارم...هر ماشینی رو در سطح خودش میبینم..نه بیشتر و نه کمتر

امیدوارم اون سری از دوستان 15_16ساله که مثل اون عصر جاهلیت ما میان و از کره ای آشغال و ژاپنی زباله حرف میزنن هرچه زودتر به اون پختگی برسن و حداقل تو این مورد خنده از لبان عزیزان مدیر سایت بردارن
1397/4/2
كيا افول نكرده،جنسيس پيشرفت كرده. ضمنا جنسيس تنها يك خودرو توليد مي كند اما كيا بايد روي چندين مدل تمركز كند.
خاهشا لينك اين پژوهش را در سايت قرار دهيد.
1397/4/2
یقین دارم روزی خودروسازان چینی هم در صدر این فهرست قرار خواهند گرفت!
همه کشور ها به استثنا کشور عزیزمان به دنبال پیشرفت هستند و همه ی مردم دنیا هم به واژه «پیشرفت» و البته «تغییر نگرش» اعتقاد دارند اما ما ایرانی ها کماکان میگوییم ماشین آشغال کره ای یا چینی!
ای کاش به جای اینهمه ایراد گرفتن به دیگران ذره ای در راستای پیشرفت خودمان تلاش کنیم.
1397/4/3
چین هیچوقت به این سطح نمی رسه. چون دقیقا مثل ایران ما روی کمیت و سود خودش تمرکز داره نه کیفیت و رضایت مشتری. واسه همین هیچوقت تولیداتش در سطحی نیست و نخواهد بود که بتونه خودشو تو بازارهای اصلی جهانی ثابت کنه
اما کره ای ها دارن راه ژاپنی ها رو میرن و سال هاست به فکر رضایت و حقوق مشتری و ایمنی و کیفیت محصولاتشون هستند . واسه همینه انقدر پیشرفت کردن. هر چند هنوز هم راه زیادی در پیش دارن تا بتونن رقبای بی نظیر ژاپنی و آلمانی و آمریکایی شون رو از نظر تجربه رانندگی و هیجان و ... شکست بدن
اما قطعا جزو بهترین ها هستند و خواهند بود
1397/4/3
آقای حسین یه فرق اساسی که بین چین و کشورهایی مثل کره و ژاپن وجود داره اینه که برای کره و ژاپن جنس بی کیفیت معنی نداره، ولی چین همه کالاهاش از جمله ماشین رو دسته بندی کیفی میکنه برای مثال چند وقت پیش خبری منتشر شد که یک محموله از ماشین های گک ترامپچی در خاک آمریکا دیده شده ولی شما در بازار ایران به جای ماشین های این برند، لیفان و جک و... که سطح پایین تر هستند رو می بینید!
همین ویژگی باعث شده و میشه که چین بتونه تمام بازار های دنیا رو تصاحب کنه!/پاینده باشید.
1397/4/3
نه دوست عزیز، سیاست چینی ها بر مبنای کیفیت نیست بلکه برای سود بیش تر و کمیت بیش تر هست، گرچه به هر حال از خودروسازان ما بسیار بهتر خواهند بود، اما فرسخ ها با خودروسازان آلمانی، کره ای، ژاپنی و آمریکایی فاصله خواهند داشت.
1397/4/3
مرسی از پوشش خبری خودرو بانک. برای سومین سال متوالی هست که این اتفاق میفته، لطفا اون دوستان کم اطلاعمون یه خورده توجه کنن و اطلاعاتشونو از وضعیت فعلی خودروسازی دنیا بالا ببرن.