موضوعات داغ

بازگشت فورد موستانگ بولیت؛ سریع و خشمگین با روح تمام آمریکایی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این خودرو الهام گرفته از خودروی کلاسیک موجود در فیلم بولیت است. فیلم مذکور که در سال 1968 با بازی سلطان خونسردی، استیو مک‌کوئین به روی پرده سینما رفت توانست نظر بسیاری از علاقه مندان به صنعت سینما را به خود جلب کند. در آن زمان از بولیت اصلی تنها 2 نمونه ساخته شد که یکی در اختیار کلکسیونردارها قرار گرفته و دومی پس از حضور در صحنه های فیلم نهایتا در سال 2017 بازسازی شد.

بولیت متعلق به سال 1968

بولیت متعلق به سال 1968

فورد در نمایشگاه دیترویت 2018 نسخه مدرنی از این خودرو را معرفی کرده و اعلام کرد که قصد دارد خط تولید فورد موستانگ بولیت را راه اندازی کند.
حالا فورد اعلام کرده است که خریداران این خودرو می توانند در سایت این کمپانی بولیت موردنظر خود را پیکر بندی کرده و شخصی سازی شده تحویل بگیرند.
هر تصوری که در مورد شخصی سازی خودروها در ذهن دارید از یاد ببرید. امکانات و تجهیزاتی که فورد برای شخصی سازی در اختیار مالکان این خودرو قرار داده است مافوق تصور است. تجهیزات لوکس زیادی حتی در نسخه استاندارد این خودرو در دسترس است.

فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت

اما این روند برای قوای محرکه بولیت ادامه پیدا نکرده و این خودرو تنها با یک موتور 8 سیلندر V شکل 5 لیتری و یک جعبه دنده دستی 6 سرعته دستی (که یادآور نسخه 1968 است) در دسترس عموم قرار می گیرد.
موستانگ بولیتی که در فیلم بولیت مورد استفاده قرار گرفت سبز رنگ بود و به همین دلیل فورد تنها دو رنگ سیاه و یا سبز متالیک را برای انتخاب در اختیار خریداران قرار داده است. البته پیش بینی می شود که نسخه سبز رنگ فروش بسیار بیشتری را تجربه کند.
رینگ‌های آلومینیوم 19 اینچی که طرح 5 پر بر روی آن ها پیاده سازی شده از دیگر مشخصاتی از این خودرو اند که از بولیت مدل 1968 الهام گرفته شده است.

فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت

جدیدترین سیستم تعلیق فورد با نام تجاری مگنه‌راید (MagneRide) نیز در این موستانگ به چشم می خورد.
از جمله امکانات و تجهیزات جدید بولیت 2019 می توان به سیستم هشدار نقاط کور و تشخیص عابران اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد