موضوعات داغ

معرفی رسمی ام جی RX5 در آمریکای جنوبی، محصولی با شانس عرضه در ایران

عکس مطلب اول
چند روز پیش بود که ام جی RX5 در کشور شیلی به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو قرار است به زودی در بازار ایران نیز عرضه شود و از اینرو برای بازار ایران نیز اتفاقات پیرامون این خودرو اهمیت دارد. جالب است بدانید که در ساخت ام جی RX5 همکاری زیادی با کمپانی بزرگ Alibaba انجام شده و قرار است در مدل های پلاگین هیبریدی و تمام برقی نیز عرضه شود اما در بازار ایران احتمالاً تنها مدل بنزینی توربو عرضه خواهد شد.
ام جی تلاش کرده در ساخت این خودرو در کنار استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، از چهره و طراحی بروز نیز استفاده کند تا نهایت لذت را به راننده القا کند.
ام جی RX5 در بازار چین تحت برند رووی عرضه می شود که البته یکی از پرفروش ترین چینی های شاسی بلند این بازار نیز بوده و در دو هفته اول عرضه به بازار بیش از 10 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده و این عدد در دو ماه اول به بیش از 40 هزار دستگاه رسیده است. همچنین ام جی RX5 در تمامی مدل ها از جمله بنزینی و هیبریدی بیش از نیم میلیون دستگاه را تا به حال به دست مشتریان رسانده که عدد قابل توجهی است. البته در بدو ورود این خودرو به بازار بزرگ چین، رقبای بزرگی نیز به رقابت با این خودرو پرداخته اند اما همیشه ام جی RX5 توانسته جزو 10 خودرو پرفروش در سگمنت خود باشد.

محصولات مختلف ام جی

محصولات مختلف ام جی

شاسی ام جی RX5 با همکاری دفتر ام جی در انگلستان طراحی شده و یک تیم از شرکت پورشه این شاسی را بهینه نیز کرده است و جالب است بدانید روند طراحی این شاسی حدود 3 سال طول کشیده و بیشترین فاصله بین دو محور در بین تمامی شاسی های ام جی را دارد و این توانایی را دارد که مدل های هیبریدی و برقی روی همین شاسی پیاده سازی شوند.
همانطورکه گفتیم ام جی RX5 در مدل های بنزینی نیز عرضه شده و در حال حاضر موتورهای 1.5 و 2 لیتری توربوشارژ روی آن نصب شده است. همچنین این خودرو توانسته در موسسه CNCAP تمامی 5 ستاره را دریافت کند. این خودرو قرار است در مدل دو دیفرانسیل به زودی با همکاری سایک چین و خودروسازی فردا وارد بازار ایران شود.

MG RX5

MG RX5

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/5
سلام
حال شما
سوالی داشتم
سایت پردیس خودرو چرا فیلتر شده
اطلاع دارید؟