موضوعات داغ

قیمت جدید خودروهای سایپا اعلام شد؛ خداحافظی با پراید 21 میلیونی، سلام به ساینا 31 میلیونی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

سایپا سرانجام چند هفته پس از مصوبه شورای رقابت برای اجرایی شدن افزایش 5 الی 7 درصدی قیمت خودروهای داخلی، قیمت محصولات ارزان قیمت خود را با افزایش مذکور اعلام کرده است. براین اساس قیمت نسخه های مختلف پراید حالا بین 22.1 تا 22.7 میلیون تومان تعیین شده است که البته شامل پراید وانت (151) نمی شود. محصول ارزان قیمت بعدی سایپا یعنی تیبا صندوق دار بنزینی نیز حالا بیش از 27.5 میلیون تومان قیمت خورده است و این درحالیست که نسخه هاچ بک آن حدود سه میلیون تومان گرانتر به فروش می رسد و برچسب قیمتی 30.8 میلیون تومانی را پیش روی خود می بیند. ساینا نیز حالا 31.1 میلیون تومان به فروش می رسد که حاکی از اختلاف قیمتی در حدود 3.5 الی 4 میلیون تومان نسبت به نسخه قبل از فیس لیفت خود (تیبا صندوق دار) است.

فهرست کامل قیمت خودرو جدید خودروهای سایپا را می توانید در عکس های پیوست این مطلب مشاهده فرمایید اما با توجه به عدم اعلام قیمت چند مدل مختلف سایپا کوییک در این فهرست به نظر می رسد که باید در روزهای آینده انتظار افزایش قیمت حداقل 2 میلیونی این خودروها را نیز داشته باشیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/4
فقط حسرت مونده برا مردم
ینی واقعا آدم میمونه به این مسئولین چی بگه
خداییش خودشون چجوری روشون میشه؟
1397/4/4
جالبه همیشه فکر میکردم 132 بخاطر اینکه مثلا فیس لیفت 131 هست باید گرون تر باشه!
1397/4/4
تقدیم به ملت شریف ایران...
1397/4/8
ثبت نام را آغاز می کنیییییم، علی ی ی ی ی ی برکت الله !
1397/4/5
وای خدایا شکرت، عوضش امنیت که داریم! کی ثبت نام میکنن برم تو صف زنبیل بذارم؟ ^_^
1397/4/8
ما این خودروسازی رو نخوایم باید کیو ببینیم!؟ لامصب نمیخوایم تولید کنی ! خسته شدیم ! خرج بی کفایتیهاتونو دادیم ! جمع کنید برید اصلا از این کشور! اصلا پولا رو وردارید برید ولی فقط برید ! خسته شدیم ! می فهمی !؟ خسته !
www.iraqsale.com