موضوعات داغ

پایان راه یک ایتالیایی دوست داشتنی؛ تولید آلفارومئو 4C کوپه متوقف می شود

عکس مطلب اول
آلفارومئو 4C بازگشت آلفارومئو به ایالات متحده را رقم زد. اکنون پس از 5 سال حضور این خودرو در بازار و فروش اندکی بیش از 1700 دستگاه از آن در امریکا، آلفارومئو تولید مدل کوپه آن را برای همیشه متوقف می کند. دنی پریت مدیر تولید آلفارومئو در مصاحبه ای با نشریه Motor Authority اعلام کرد که این خودروی اسپرت بعد از مدل سال 2018 طیف محصولات آلفا را ترک می کند. اما خبرهای خوبی برای طرفداران 4C وجود دارد.
با اینکه تولید مدل کوپه 4C متوقف می شود، تولید مدل کانورتیبل آن تا چند سال دیگر ادامه پیدا می کند. بنابراین اگر قصد خرید مدل کوپه 4C با قیمت 55.900 دلار را دارید اکنون وقتش است! در این حین قیمت مدل اسپایدر 4C اندکی افزایش می یابد و از 65 هزار دلار به 66.900 دلار خواهد رسید.
آلفارومئو به عنوان بخشی از به روز رسانی 4C برای مدل های سال 2018، پکیج Track را نیز از طیف مدل های 4C حذف می کند. با این حال بسیاری از امکاناتی که بخشی از این پکیج هستند مانند ضربه گیرهای اسپرت، رینگ های آلومینیوم فورج 18 اینچی در جلو و 19 اینچی در عقب، تایرهای مسابقه ای پیرلی پی زیرو AR و پوشش فیبرکربنی برای آینه های جانبی هنوز به عنوان امکانات اضافی برای مدل اسپایدر ارائه می شوند.

آلفارومئو 4C کوپه

آلفارومئو 4C کوپه


آلفارومئو 4C کوپه

آلفارومئو 4C کوپه

توقف تولید مدل کوپه 4C (که زیاد هم تعجب آور نیست) اولین مرحله از استراتژی 5 ساله آلفارومئو است. ماه گذشته این خودروساز از تولید 7 مدل جدید خبر داد که شامل مدل 600 اسبی GTV و بازگشت مدل 8C تا سال 2022 است.
متاسفانه 4C کوپه بخشی از این استراتژی 5 ساله نیست. امیدواریم سرانجام یک جانشین موفق تر برای 4C معرفی شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/8
شلبي فورد:الفارومئو قبل از اينكه خودرو ساز خوبي باشه،مجسمه ساز فوق العاده ايه.هر وقت يه الفارومئو مي بينم به احترامش كلاهم رو از سرم بر مي دارم.
1397/4/8
نسل جدیدش رو طراحی نمیکنن؟
1397/4/8
خیلی زیباست
تو خیابون دیدمش چند وقت پیش انگار یه سفره ماهی داشت رو زمین حرکت میکرد