موضوعات داغ

ترفند مدرن تویوتا برای فروش بیشتر؛ افزایش جذابیت ظاهری تویوتا C-HR

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
برخی خودروها هستند که همیشه به خاطر طراحی خوب و یا مد گرایانه خود مورد توجه هستند و علاقه مندان زیادی دارند، تویوتا C-HR نیز قطعا یکی از همین خودروها است که در بازارهای مختلف توانسته طرفداران زیادی را جلب خود کند. با این وجود جالب است که بدانید تویوتا مدلی دیگر از این خودرو را با نام دیزاین ادیشن معرفی کرده است که طراحی آن حتی در مقایسه یا مدل استاندارد نیز بهبود یافته است و متفاوت تر است.
این مدل یعنی در بازار انگلستان عرضه خواهد شد و به رینگ های 18 اینچی آلیاژی، شیشه عقب دودی، آینه های تیره شونده، راهنمای روی آینه، گرمکن آینه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صفحه نمایش لمسی، نورپردازی داخلی، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم تهویه دوگانه خودکار مجهز است.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

در بخش ظاهری که اصلی ترین تفاوت مدل دیزاین در همین بخش است نیز باید به چراغ های عقب LED، تودزوی چرم مشکی، تزیینات داخلی نقره ای رنگ، اشاره کرد همچنین یک رنگ آبی خاص نیز برای این مدل قابل انتخاب است که آن را کاملا متمایز از سایر مدل های C-HR می کند. همچنین می توان بخش هایی مانند رکاب های جانبی، چراغ های عقبی، سپر جلو و مه شکن ها را شخصی سازی نیز کرد.
سازنده ژاپنی این خودرو امیدوار است با ورود به بازار این مدل فروش نسخه های C-HR در بازار اروپا افزایش پیدا کند. در بازار امریکا تویوتا ماه گذشته 4366 دستگاه بوده است که در مقایسه با فروش 38 هزار و 202 دستگاهی مدل راو4 و فروش 21 هزار و 312 دستگاهی مدل هایلندر بسیار پایین تر است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/13
اون موقع کوره ای ها رو جذابیت ظاهری فوق العاده مانور می‌دادند هنوزم میدم ترفند فریب ظاهر خوردن بود و اسباب بازی
حالا که تویوتا داره روش کار می‌کنه که بازم اکثر ماشیناش انگار از دماغ فیل افتادن شد ترفند مدرن
1397/4/14
من امروز یکیش در سربالایی کامرانیه ی شمالی افتاد پشتم بیچاره هی پشتم گاز می داد که ساکن نشه اخر 1 جا ساکن شد چند ثانیه ای طول کشید تا بتونه راه بیوفته واقعا این ماشین مناسب شمال تهران نیست صدای جیغ موتورش هم قشنگ می یومد که داشت پاره می شد این در حالی بود که جوک اسپورت داشت با دور 2000 با کولر به راحتی می رفت. درسته که ظاهرش بهتره اما جز ظاهرهایی که هست که زود از قیافه می افته و خسته کننده می شه. اینم اضافه کنم که جوک معمولی هم در سربالایی مشکل داره من تست کردم اما برعکسه شروع حرکت باز به مراتب بهتره اما بعدش دیگه چندان دوری نمی گیره برعکس ch-r توربوش باعث می شه بعدش راحت تر بره اما اسپورتش در هر حالتی حتی زمانی که توربو هم نیست مشکلی در سربالایی های خیلی تند نداره کلا گیبرکس اسپورتش 1 دنیا از معمولیش بهتره انگار به زور گفتن به معمولیشم بخورونیدش.
1397/4/16
اقا کم دروغ بگو