موضوعات داغ

آزمون آیین نامه رانندگی: اصلی و مقدماتی {سخت ترین نمونه سوالات نهایی}

عکس مطلب اول
آزمون آیین نامه رانندگی: اصلی و مقدماتی {سخت ترین نمونه سوالات نهایی}
نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم با جواب pdf

آزمون آیین نامه رانندگی:
به منظور آشنایی رانندگان و متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی به شرایط مختلف رانندگی در جاده ها و معابر، آزمون هایی درقالب آزمون اصلی و آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی از آنها گرفته می شود.
اولین و مهمترین گام برای دریافت گواهینامه که متقاضیان باید در نظر داشته باشند، موفقیت و قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی است. متقاضیان دریافت گواهینامه بدون توجه به وسیله نقلیه ای که قصد استفاده از آن دارند، به گواهینامه یا مجوزی نیاز دارند که امنیت و اجازه ی رانندگی آن را به آنها بدهد.
آزمون آیین نامه برای متقاضیان دریافت گواهینامه موتور سیکلت، پایه دو و پایه سه مشترک است. آزمون آیین نامه و کسب موفقیت در آن، نیازمند تکرار و تمرین است تا شما را به قبولی نزدیکتر کند. اگر شیوه های درستی برای آماده سازی آزمون آیین نامه انتخاب کنید، درصد موفقیت شما بالاتر خواهد رفت.

دوستان و کاربران گرامی جهت مشاهده نمونه سوالات آیین نامه بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


نمونه سوالات آیین نامه رانندگی
سوالات آیین نامه اصلی

روش هایی که برای قبولی در آزمون آیین نامه نیاز دارید به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند:
• مطالعه ی کامل کتاب آیین نامه: این شیوه زمانی که از وقت و حوصله ی بالایی برخوردار باشید، می تواند بسیار مفید باشد. اما هنگامی که فرصت کافی تا روز آزمون در اختیارتان نیست، باید به دنبال روش های دیگری باشید. در این شیوه، مطالعه ی کاملی از تمامی نکات و قوانین موجود خواهید داشت.
• شرکت در آزمون های آزمایشی آیین نامه: این شیوه یک روش میانبر و در عین حال با کارایی بالا برای قبولی در آزمون آیین نامه محسوب می شود.

آزمون آنلاین آیین نامه
شیوه ی دوم برای مطالعه و قبولی در آزمون های آیین نامه با توجه به تجربیات داوطلبین مختلف و مشغله ی بالای افراد، روش محبوب تری در بین متقاضیان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی است.
قبولی در آزمون آیین نامه بدون مطالعه ی کامل کتاب آیین نامه امکان پذیر خواهد بود. در این شرایط اگر از آزمون ها و نمونه سوالات آیین نامه شبیه سازی شده و مناسبی استفاده کنید، کار راحتتری پیش رو دارید. تطبیق بالای آزمون های آزمایشی آیین نامه یکی از برتری های آزمون هایی است که برای آماده سازی انتخاب می کنید. این مساله قبولی شما را با درصد بالاتری تضمین می کند چرا که شما با آزمون های استاندارد آیین نامه قبل از روز آزمون اصلی روبرو شده اید و تجربیات زیادی از آنها کسب کرده اید. در این میان تنوع بالای سوالات، موجب کسب تجربه ی بیشتر می شود.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم با جواب pdf

آزمون آیین نامه

علاوه بر تطابق، بروز بودن نمونه سوالات در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی را نیز مدنظر قرار دهید. ممکن است مجموعه ی معتبری را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنید اما توجهی به آپدیت بودن نمونه سوالات نداشته باشید.
مجموعه های طراحی شده ی در قالب آزمون های آزمایشی اصلی و مقدماتی با آخرین بروز رسانی های موجود به شما ارائه می شوند و قبولی شما را به میزان زیادی تضمین می کنند.

آزمون فنی آیین نامه اصلی
آیین نامه راهنمایی و رانندگی از بخش های زیر تشکیل شده است:
• تعاریف
• شماره گذاری
• گواهینامه رانندگی
• معاینه فنی وسایل نقلیه
• تجهیزات
• مقررات حمل بار
• تصادفات، علایم راهنمایی و رانندگی
• مقررات رانندگی
بخش فنی آیین نامه اصلی مهمترین قسمت آزمون آیین نامه است. این قسمت به طور میانگین بین 4 تا 7 مورد از 30 سوال را به خود اختصاص می دهد. بخش فنی و افزایش مهارت در آن یکی از زمینه های اصلی حضور موفقیت آمیز شما در آزمون آیین نامه خواهد بود. بنابراین در آزمون های تهیه شده، تاکیدِ به خصوصی به سوالات فنی آزمون اصلی آیین نامه شده و تلاش می شود تا این بخش به طور کامل پوشش داده شود. نمونه سوالات آزمون آیین نامه، مجموعه ای از سوالات تالیفی و نمونه سوالات مهم دوره های قبلی است که با تمرین و تکرار آنها درصد قبولی خود را افزایش می دهید.
در کنار بخش فنی آیین نامه اصلی، علائم راهنمایی و رانندگی نیز بخش آسان تر اما مهم آزمون به شمار می روند. توجه ویژه و مورد تاکید به این فصل در آزمون های آزمایشی آیین نامه اصلی و مقدماتی به خوبی دیده می شود.

آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%)

آزمون نهایی آیین نامه رانندگی
این آزمون در قالب دو آزمون مقدماتی و اصلی برگزار می شود. متقاضی دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارد تا پس از آن مجاز به شرکت در آزمون اصلی باشد. این آزمون ها شامل 30 سوال و زمان پاسخگویی 20 دقیقه ای است و نتایج آن بلافاصله پس از اتمام، به متقاضی اعلام می شود.

آزمون آيين نامه اصلی
آزمون های استاندارد آیین نامه اصلی و مقدماتی می بایستی مطابق با آخرین تغییرات موجود در محتوای کتاب و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باشند. چرا که کتاب قوانین و مقررات همواره در حال تغییرات هر چند کوچکی است که دانستن و به روز بودن آنها می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب ارائه شده مجموعه ی کامل و به روز شده ای از آخرین تغییرات در سال جدید برای داوطلبین و متقاضیانی است که قصد دارند به آشنایی کاملی از آزمون اصلی برسند.
آزمون آیین نامه اصلی شامل سوالاتی در زمینه های فنی، قوانین و مقررات و علائم راهنمایی و رانندگی(تابلوهای راهنمایی و رانندگی) در قالب 30 سوال است. این آزمون پس از اینکه آزمون مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذاشتید، با نظارت افسر راهنمایی و رانندگی انجام می شود. موفقیت در این آزمون به معنی پاسخ صحیح به حداقل 26 سوال از 30 سوال در 20 دقیقه است. در غیر این صورت متقاضی ملزم به تکرار امتحان است تا زمانی که نمره قبولی کسب کند. آمادگی بیشتر و سرعت در قبولی آزمون مقدماتی و اصلی آیین نامه، در گرو شرکت در آزمون های آزمایشی است. این آزمون ها به طور قطع محک واقعی شما هستند و احتمال قبولی شما را تا حدود زیادی افزایش می دهند. علاوه براین، در روز آزمون آیین نامه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند.
شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی درصد بالای قبولی شما را در بردارد و با مجموعه ای از بهترین نکات و سوالات شما را آشنا می کند. از آنجایی که در بسیاری از آزمون ها سوالات پرتکرار زیادی مشاهده می شوند، تکرار و مشاهده ی این سبک سوالات بسیار مفید و اثربخش هستند.
سوالات ارائه شده و تهیه شده در آزمون آنلاین آیین نامه، متقاضی را با چند مزیت مهم روبرو می کند:
• این سوالات ارائه ی به روز و کاملی از سوالات پرتکرار و تالیفی هستند که به طور دقیق و اصولی تهیه شده اند و مخاطب را در معرض امتحان واقعی قرار می دهند.
• ارائه ی رایگان این سوالات موجب آشنایی کامل مخاطب با آخرین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می شود.
• افزایش دانش کاربر در زمینه ی رانندگی و مسائل مرتبط با آن.
• تمرین و تکرار و ارائه ی تجربه ی واقعی از امتحان و آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی است.
• صرفه جویی در وقت متقاضی را به همراه دارد و در کنار آن کارایی بالایی را متوجه مخاطب می کند.
در این میان با توجه به حجم بالای سوالات شبیه سازی شده و خدمات ارائه شده از گروه های مختلف، نیازمند دقت بیشتری از سوی متقاضی است تا بهترین و قابل اطمینان ترین عناوین ممکن را انتخاب کند و خودش را در معرض شانس بیشتری قرار دهد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/11
1. سلام خیلی ممنون بابت گذاشتن پاسخ ها، من چند بار از خودم تست گرفتم و جواب ها رو خوندم و در نهایت تونستم همه سوالات رو در آزمون آیین نامه جواب بدم، تشکر
1397/5/13
من از خیلی ها شنیده بودم که چند بار آزمون آیین نامه دادن تا قبول شدن، ولی من با کار کردن نمونه سوالات آیین نامه اصلی تونستم همون بار اول هم مقدماتی هم اصلی رو قبول بشم، چون این تست ها کمک زیادی به یادگیری و تسلط بیشتر به قوانین می کنن
1397/5/16
سلام من نظرات رو خوندم و خیلی امیدوار شدم که بتونم تو آزمون آیین نامه موفق بشم چون سوالات اینجا رو به خوبی جواب دادم