موضوعات داغ

دست نوازش منصوری روی رنجروور ولار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنجروور ولار برای مشتریانی طراحی شده است که دنبال یک خودروی شاسی بلند لوکس و زیبا هستند که ابعادی بزرگ تر از مدل ایووک داشته باشد. این خودرو به خودی خود دارای طراحی قابل توجهی است و بسیار زیبا است با این وجود اما تیونر مشهور یعنی منصوری تصمیم گرفته است تا در جدیدترین پروژه ی خود به سراغ این مدل رفته و تغییرات مد نظر خود را روی آن اعمال کند که این تغییرات شامل بخش فنی و بخش ظاهری این خودرو می شوند.
این تیونر آلمانی در قدم نخست یک کیت بدنه از جنس فیبر کربن را برای این ولار در نظر گرفته است که سرتایر اطراف، جلو و عقب این خودرو را در بر می گیرد. این کیت بدنه نمایی اسپرت و بسیار خشن دارد و ابهت ظاهری ولار را به خوبی افزایش داده است.

رنجروور ولار

رنجروور ولار

رکاب های جانبی نیز طرحی همانند ورودی هوا دارند و حتی قاب روی آینه های جانبی هم از فیبر کربن ساخته شده است. منصوری برای این خودرو اسپویلر روی سقف عقب و دیفیوزر فیبر کربنی نیز طراحی و ساخته است.
خریداران می توانند این کیت بدنه را همراه با رینگ های 22 و یا 23 اینچی منصوری سفارش دهند که این رینگ ها از نوع یک تکه هستند و به روش فورجکاری ساخته شده اند تا وزن کمی داشته باشند.
در داخل کابین هم باید به مواردی همچون نورپردازی داخلی، پدال های آلومینیومی، روکش کف خودرو و تودوزی تمام چرم اشاره کرد.

رنجروور ولار

رنجروور ولار

اگر مالکان رنجروور ولار خواهان قدرت بیشتری برای خودروی خود باشند، منصوری ارتقا نرم افزاری را برای این مدل طراحی کرده است که به همراه سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ عرضه می شود و می تواند قدرت این خودرو را 45 اسب بخار افزایش دهد. رنجروور ولار در حالت عادی به یک موتور 3 لیتری سوپرشارژردار V6 مجهز است که می تواند 380 اسب بخار قدرت تولید کند.
کسانی هم که نمی خواند بخش فنی خودروی آنها دچار تغییر شود می توانند منتظر باشند تا رنجروور مدل ولار SVR را با موتور 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژردار به قدرت 575 اسب بخار معرفی کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/16
با وجود اینکه این رینگ ها روی ماشین های دیگه مثل پورشه ماکان استفاده شده ولی اصلا از جذابیتش کم نشده
1397/4/29
نازی نازی ولار پیازی