موضوعات داغ

حذف تدریجی پراید از سرویس مدارس آغاز شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
نقل از ایسنا، علیرضا قنادان با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: پس از ابلاغیه وزارت کشور، تمامی پیمانکاران سرویس مدارس متقاضی ملزم به ارائه‌ پروانه فعالیت خود که از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدند . در شهر تهران نیز سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران متولی ساماندهی سرویس‌های مدارس است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته جاری پیمانکاران و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی با بیان این‌که از یک ماه دیگر نیز فراخوان ثبت نام رانندگان و رانندگان سرویس مدارس صادر می‌شود، اظهار کرد: قطعا امسال با همکاری و هماهنگی بیشتر و بهتر که بین شهرداری، سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش انجام شده اولیای دانش آموزان با آسودگی و خیال راحت‌تری خدمات دریافت می‌کنند.
به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، در ابلاغیه وزارت کشور در مورد سرویس مدارس مشخصا در یک بند به صورت واضح و صریح قید شده است که پیمانکاران و رانندگان بدون مجوز که در ناوگان سرویس مدارس کار می‌کنند مرتکب جرائم کیفری شده و می‌بایست تحت پیگیری قرار گیرند ، به همین دلیل نظارت خود را در بعد ثبت نام و بعد از آن در مرحله‌ی اجرا دو چندان خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که نظارت سخت‌گیرانه‌تری در مورد سرویس مدارس انجام می‌گیرد، گفت: در سال جاری ۱۶ خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شدند، اما این در حالی بود که بسیاری از مدارس با خروج از ضوابط با خودرو و پیمانکار غیرمجاز همکاری می‌کردند که خوشبختانه براساس ابلاغیه وزارت کشور این مساله کاهش خواهد یافت و به نظر می‌رسد امسال ۲۰ تا ۲۵ هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شود.
قنادان در مورد حذف پراید از سیستم سرویس مدرسه گفت: پراید در سال‌های گذشته مبنای ارائه‌ خدمات بود به همین علت نمی‌توانیم به یکباره خدمات این خودرو را حذف کرده و دچار خدشه کنیم به همین دلیل طبق توافق با آموزش و پرورش "حذف پراید" از سیستم سرویس مدرسه در فرآیند دو تا سه ساله رخ می‌دهد تا به مرور پراید در سرویس مدرسه کمتر استفاده و در نهایت از ناوگان سرویس مدارس حذف شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/17
پراید حذف بشه که چی!!!!!!!!!!!!!!
کدوم خودروی با کیفیت می خواد جایگزینش بشه؟؟؟!!!!!!!!!
مگه خودروی با کیفیت داریم که به کار راننده مدرسه بیاد؟؟؟!!!!!!