موضوعات داغ

تماشاگران زیر آفتاب سوزان، قهرمان در گاراژ؛ گزارش مرحله دوم مسابقه دریفت؛ + فیلم

عکس مطلب اول
دیروز جمعه در حالی دومین مرحله از مسابقه دریفت در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران برگزار شد که تایم برگزاری مسابقات آفرود و سرعت به دلیل گرمای هوا جابجا شده بودند اما مسابقه دریفت در این گرمای هوا برگزار شد و شرکت کنندگانی که تعداد آنها به 15 نفر می رسید، از سراسر کشور در آن شرکت کردند.
مسابقه با 30 دقیقه تاخیر شروع شد و از ساعت 10:30 خودروهای مخصوص دریفت با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این مسابقه مسیر دریفت کمی تغییر کرده بود و کوتاه تر از قبل شده بود و نکته جالب توجه عدم رد شدن مسیر مسابقه از جلوی جایگاه تماشاچیان بود که البته گلایه بعضی را نیز در پی داشت. اتفاقی که پیش از این نیز سابقه داشته است.
مسابقه دریفت

مسابقه دریفت

راند دوم مسابقه دریفت کشور با شرکت کنندگانی همراه بود که استعداد خود را به خوبی به نمایش گذاشته بودند و عملکرد بعضی خودروهای برای چنین مسابقه ای مثال زدنی بود.
جالب است بدانید که در این مرحله شهاب پیشانیدار با خودروی بی ام و خود شرکت کرده بود اما در اواسط مسابقه و در مرحله سویسو که دو خودرو در کنار یکدیگر باید به رقابت بپردازند، خودروی شهاب پیشانیدار قهرمان دریفت کشور دچار نقص فنی شد. طبق قانون زمان مشخصی برای رفع نقص فنی هر خودرو در نظر گرفته می شود اما نقص خودرو ایشان در زمان مقرر رفع نشد و قهرمان مسابقات از دور رقابت خارج شد. البته این اتفاق تنها گریبان پیشانیدار را نگرفت و محمد جعفری و بهروز برومند نیز دچار نقص فنی شدند و نتوانستند مسابقه را به انتها برسانند.

شهاب پیشانیدار که به دلیل نقص فنی حذف شد

شهاب پیشانیدار که به دلیل نقص فنی حذف شد

در انتها و با حذف چند نفر از دور رقابت به دلیل نقص فنی، رضا گله به مقام نخست رسید و یزدان رزمجو و محمد نظارت به ترتیب دوم و سوم شدند.
در انتها جا دارد به فدراسیون اتومبیلرانی انتقاد کنیم که شاید بهتر باشد برای تماشاچی هایی که در این گرما و سختی خود را به پیست اتومبیلرانی رسانده اند تا در روز تعطیل شاهد این مسابقه باشند، تمام قسمت جایگاه تماشاچیان را سایه‌بان نصب کنند و صندلی های این قسمت را ترمیم کنند تا علاقمندان بیشتری به پیست بیایند و حتی الامکان مسیر مسابقه را طوری چیدمان کنند که از جلوی جایگاه نیز رد شود تا این علاقمندان بتوانند از نزدیک با شرکت کننده ها و قابلیت خودروها آشنا شوند.
در زیر می توانید عکس های این مسابقه به همراه فیلمی کوتاه از این رقابت را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/16
عشق است تویوتا کریسیدا
1397/4/16
اي باب دلتون خوشه ها خودروبانكي هاي عزيز!!! تو اين مملكت يه ليوان اب به سختي براي بعضي هموطنان واسه خوردن گير مي اد و كسي هم ككش نمي گزه بعد توقع داريد بيان جايگاه تماشاچيان مسابقات دريفت و سر و سامون بدن!!!
1397/4/16
دریفت تو ایران یعنی باخت باخت...از شهاب پیشانی دار و حاشیه هاش گرفته تا محمدرضا روحی که اول شد و...اون جریانا
حق رضا گله دار بود این مقام...دوره قبل هم بخاطر ناداوری و لابی گری یه نفر کنار کشید..که اتفاقا مردونگی هم به خرج داد
1397/4/17
من از طرفداران مسابقات اتومبيل رانى هستم .ولى واقعا در مسابقات دريفت به جز دود سمى لاستيک و ديسک صفحه و آلوده شدن بيشتر هوا چه نتيجه ى ديگرى بدست مياد؟؟؟؟؟؟!!!
1397/4/17
عالی بود گزارش . مخصوصا دوربین های فیلمبرداری از زاویه های مختلف . حسن آقا رزاقی خسته نباشی دمت گرم
1397/4/21
سلام با تشکر از گزارشتون . یه سوالی برام پیش اومد اینکه برای شروع مسابقه از پرچم جمهوری اسلامی ایران استفاده میکنن؟ همه جا اینجوریه؟.....