موضوعات داغ

قیمت و مشخصات رنو مگان RS

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو مگان قیمت و مشخصات آخرین نسل مگان RS را اعلام کرد و قرار است که این خودرو از ماه سپتامبر وارد بازار شود. قیمت مدل RS280 با دنده دستی در بازار استرالیا از 44 هزار و 900 دلار آغاز خواهد شد و و در نسخه‌ی دوبل کلاچ به 47 هزار و 490 دلار می رسد. این خودرو مجهز به موتور 1.8 لیتری چهارسیلندر توربو است که می تواند 274 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین این مدل به سیستم فرمان گیری هر چهارچرخ مجهز است.
مدل بالاتری از مگان RS نیز با نام تروفی وجود دارد که موتور 1.8 لیتری مشابهی اما با قدرت بیشتر دارد که البته هنوز رونمایی نشده است. موتور مدل تروفی می تواند 300 اسب بخار قدرت تولید کند. رنو مگان RS با دنده دستی می تواند در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر 7.1 لیتر بنزین مصرف کند و در مدل دوبل کلاچ نیز مصرف سوخت این خودرو 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. همچنین شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل نیز 5.8 ثانیه است.

رنو مگان RS

رنو مگان RS

مدل دنده دستی را می توانیدبه همراه پکیج Cup Pack نیز سفارش دهید که 1490 دلار قیمت دارد و شامل مواردی همچون ترمزهای برمبو، کالیپرهای قرمز رنگ، رینگ های آلیاژی 19 اینچی مشکی رنگ، دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی تورسن و سیستم تعلیق تقویت شده است.
یکی از نکات مثبتی که رنو مگان RS در مقایسه با اصلی ترین رقیبش یعنی فولکس واگن گلف GTI دارد این است که فولکس واگن از ماه اکتبر دیگر با گیربکس دستی عرضه نخواهد شد و به این ترتیب طرفداران گیربکس های دستی ناخودآگاه به سمت رنو خواهند رفت.

رنو مگان RS

رنو مگان RS

از امکانات استاندارد رنو مگان RS هم باید به سیستم رهیاب ماهواره ای، تهویه خودکار دوگانه، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم پارک خودکار، سیستم هشدار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/19
دنده دستی ۳۰۰ اسب
هاچبک
چه حالی میده
به جای رسیدیم که رنو سوار شدن هم شده رویا