موضوعات داغ

تویوتا نسل جدید سوپرا را در فستیوال سرعت گودوود معرفی خواهد کرد

عکس مطلب اول
بعد از چندین ماه تست کردن و انتشار عکس های جاسوسی و رندرهای مختلف این احتمال وجود دارد که به زودی ما بتواینم تویوتا سوپرا جدید را مشاهده کنیم.
نمایندگی تویوتا در اروپا به تازگی توییتی را در مورد این خودرو منتشر کرده که بر اساس آن این احتمالا وجود دارد که ما بتوانیم در هفته آینده نسل جدید سوپرا را در فستیوال سرعت گودوود در انگلستان مشاهده کنیم.
متنی که در اینباره منتشر شده به شرح زیر است:
"سوپرا با کد A90 در حال بازگشتن است؛ در فستیوال سرعت گودوود 2018 منتظر این خودروی دوست داشتنی باشید."
هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از این خودرو در دسترس نیست و مشخص نیست که سوپرا جدید دقیقا چه ظاهر و مشخصاتی دارد.
اما آنچه که مشخص است این است که قطعا در جشنواره گودوود امسال ما شاهد یکی از مدل های سوپرا خواهیم بود.
در حال حاضر ما می دونیم که این کوپه اسپرت حاصل همکاری تویوتا و بی ام و بوده و بر پایه پلت فرم ب ام و Z4 رودستر و به کمک یک موتور 3 لیتری توربوشارژر این کمپانی راهی جاده ها خواهد شد. این موتور توانایی تولید 335 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را دارد.
نسل جدید تویوتا سوپرا

نسل جدید تویوتا سوپرا

با توجه به عکس های جاسوسی منتشر شده این کوپه اسپرت در داخل کابین به پنل دیجیتال و تعدادی دیگر از تکنولوژی های روز مثل سیستم ناوبری، هدآپ دیسپلی و سیستم های کمک راننده استاندارد مجهز خواهد بود.
تویوتا پیش از این اعلام کرده بود که از سیستم اطلاعات-سرگرمی بی ام و در این خودرو کمک خواهد گرفت. البته گفته می شود نگاه تویوتا به این سیستم متمایز از نگاه رقیب آلمانی خود است.
شنیده شده که وزن این خودرو کمی کمتر از 1.5 تن بوده و شتاب صفر تا صد آن 4.5 ثانیه است. شایعاتی نیز در مورد قیمت 64 هزار دلاری این کوپه اسپرت به گوش رسیده که البته تویوتا هنوز هیچ کدام از این اطلاعات تایید و یا تکذیب نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد