موضوعات داغ

سانگ یانگ تیوولی XLV در گمرک بندر عباس دیده شد

عکس مطلب اول
چندی پیش بود تا یکی از همراهان خودروبانک عکس هایی از سانگ یانگ تیوولی XLV را از گمرک بندر عباس برای ما ارسال کرد. دو نمونه از نسخه XLV که حدود 2 سال پیش توسط این شرکت کره ای رونمایی شد. سانگ یانگ تیوولی XLV در حقیقت برای دوستداران تیوولی طراحی شده که نیاز به بار بیشتر دارند و جالب است بدانید که در زمان معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو، خودروبانک نیز در این نمایشگاه گزارشی را از آن تهیه کرد که در آخر همین مقاله می توانید فیلم آن را مشاهده کنید.
حال اما سوال اینجا است که سانگ یانگ تیوولی XLV در گمرک بندر عباس چه کار می کند؟ این خودرو در حقیقت قرار بود سال جاری به عنوان خودرو وارداتی به بازار عرضه شود. این دو نمونه نیز برای دریافت مجوزهای لازم برای اخذ پلاک و واردات به گمرک بندر عباس آمده اند و بعد از ترخیص به صورت موقت با پلاک آزمایشی باید آزمایش هایی را سپری کند تا بتواند مجوز واردات را دریافت کند. اما متاسفانه با بسته شدن روند ثبت سفارش و واردات خودرو، این دو مدل در گمرک مانده اند و در حقیقت شاید با اتفاقاتی که برای واردات خودرو افتاده، این مدل از تیوولی هیچ گاه وارد بازار نشود مگر اینکه وزارت صنعت مجدداً واردات خودرو را باز کند.

تیوولی XLV

تیوولی XLV

سانگ یانگ تیوولی XLV از نظر پیشرانه و فنی همانند سانگ یانگ تیوولی های معمولی است و تنها از نظر بار کمی در قسمت عقب فضای بار بیشتری دارد و این فضای به 720 لیتر رسیده است. در زیر می توانید یک فیلم کوتاه که توسط خودروبانک تهیه شده را جهت آشنایی بیشتر با این خودرو مشاهده کنید.
در انتها جا دارد از آقای فرهاد آل معزز که عکس های تیوولی XLV در گمرک را برای ما ارسال کردند، کمال تشکر را داشته باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/22
کلاف درب های تیوولی منو یاد رنو 5 میندازه.
1397/4/22
تیوولی معمولیش راه نمیرفت، چه برسه به اینکه سنگینتر هم شده