موضوعات داغ

نسل بعدی نیسان GTR ، سریع ترین ابر خودروی اسپرت جهان خواهد بود!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت نیسان در مراحل اولیه طراحی و توسعه یک پلت فرم کاملا جدید برای نسل بعدی خودروی اسپرت و محبوب خود ، نیسان GTR به سر می برد، اما هنوز شبهاتی در مورد اینکه چه مقدار از قوای پیشرانه الکتریکی باشد وجود دارد.
رییس بخش طراحی نیسان ، آلونسو آلبیسا اخیرا به خبرنگاران اعلام کرده که نسل جدید نیسان GTR ، باید خودرویی کاملا منحصر به فرد باشد و شخصیت جدایی از دیگر محصولات داشته و علاوه بر اینکه باید لقب سریع ترین خودروی سوپر اسپرت جهان را به خود اختصاص دهد ، هویت بصری قابل تشخیصی داشته باشد.

نسل بعدی نیسان GTR

نسل بعدی نیسان GTR

مدیر طراحی نیسان گفته است با وجود اینکه تیم طراحی به طور جدی در حال کار بر روی ظاهر خودرو هستند ، تا زمانی که مشخص نشود چه میزان از تامین قوای فنی الکتریکی خواهد بود و پلت فرم به طور نهایی توسعه نیابد ، کار جدی طراحی نمی تواند آغاز شود.
جملات بالا نشان می دهند که نیسان GTR هنوز در مراحل اولیه توسعه است و حدود یک دهه تا عملیاتی شدن این ابر خودرو فاصله داریم. این موارد در حالیست که بخش هایی از تیم توسعه پیشنهاد عرضه نسل نوین نیسان GTR را به صورت تمام الکتریکی داده اند.

نسل بعدی نیسان GTR

نسل بعدی نیسان GTR

در سال 2016 مدل هیبرید از نیسان GTR برای مسابقات جهانی استقامتی عرضه شد که از یک سیستم الکتریکی در کنار یک موتور بنزینی توربوشارژر V6 برای قوای فنی خود استفاده می کرد. سیستم الکتریکی این خودرو هرگز نتوانست به طور کامل مسوولیت تامین نیروی خودرو را بر عهده بگیرد. نیسان تمایل دارد که در توسعه نسل جدید نیسان GTR از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کند ، اما این موضوع به معنای الکتریکی سازی صد درصد نیست.
نسل فعلی نیسان GTR ، در حدود 562 اسب بخار قدرت در نمونه های استاندارد تولید می کند ، با توجه به قدرت یاد شده ، نسل بعدی این خودرو قدرتی بیشتر از 600 اسب بخار خواهد داشت. به گفته مدیر طراحی نیسان ، اصلا مهم نخواهد بود که باقی ابر خودروهای جهان چه عملکردی را ارایه می دهند ، این خودرو یک نیسان GTR است و قرار است دست نیافتنی باشد. با تکنولوژی های بیشتری که در آن به کار رفته، بیشتر از دسترس سایر ابر خودروها خارج خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/26
من همیشه با خودم فکر میکردم که خدایادلیل خلقت ملخ چیه به این داغونی حال آنکه توخدایی که پروانه به اون زیبایی روآفریدی.بعدها فهمیدم که بابا اگه ملخی نباشه زیبایی اون پروانه مشخص نمیشه(از یک قالب بصری). حالا توی وضعیت کنونی دنیا هم ماایرانیها حکم ملخ روداریم (برای مثال عرض میکنم) واین ژاپنی ها یا اروپایی ها و آمریکایی ها حکم پروانه(برای مثال عرض میکنم ) واگر مانباشیم کیفیت مصرف کننده ها و خودروها و دیگر شاخصه های زندگی مدرن( تحصیل-زندگی-تغذیه-آب وغیره ) توی بلاد کفرمشخص نمیشه چون اونا همش درحال پیشرفت هستند و ما همش در حال پسرفت!
1397/4/26
😂😂😂
1397/4/26
حرفت طلاس