موضوعات داغ

اعتصاب کارگران فیات کرایسلر در پی قرارداد رونالدو با یوونتوس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
کارکنان شرکت فیات کرایسکر (FCA) اعلام کرده اند که علیه انتقال فوتبالیست معروف ، کریستیانو رونالدو به باشگاه فوتبال یوونتوس ، که از سوی هلدینگ اکسور پشتیبانی میشد اعتصاب خواهند کرد. هلدینگ اکسور سرمایه گذار بزرگ فیات کرایسلر است.
این اعتصاب قرار است از ساعت ده صبح روز یکشنبه در کارخانه این شرکت در جنوب ایتالیا آغاز شود که در این کارخانه مدل های فیات 500 و فیات پونتو تولید می شوند. انتظار نمی رود که اعتصاب در مرحله اول چندان تاثیر گذار باشد ، چرا که این کارخانه تنها یکی از هفت سایت فعال فیات کرایسلر است و کارکنان زیادی را شامل نمی شود.
لوگوی فیات

لوگوی فیات

با این حال اتحادیه کارگران شدیدا عصبانی اند و معتقدند تا به حال فداکاری های زیادی در فیات کرایسلر تحت مدیریت سرجیو مارکیونه انجام داده اند و نباید متوجه بار مالی قرارداد رونالدو شوند.
سرجیو مارکیونه

سرجیو مارکیونه

در طی چند سال گذشته ، مارکیونه بدهی شرکت را با تاکتیک های تهاجمی کاهش داده است و سودآور ترین مدل های فیات یعنی مدل 500 و پاندا موفقیت های زیادی در بحث فروش پیدا کرده اند. در سه ماهه اول سال جاری بدهی فیات کرایسلر به 1.3 میلیارد یورو کاهش یافت و افزایش سودی در حدود 5 درصد را تجربه کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد