موضوعات داغ

لامبورگینی رکورد شکست؛ بیشترین فروش تاریخ

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
لامبورگینی این روزها روزهای خوبی را سپری می کند. این خودروساز در شش ماهه نخست امسال توانسته است فروش بیش از کل فروش سال 2013 خود را تجربه کند. از ماه ژانویه تا ماه ژوئن امسال، لامبورگینی موفق شده است تا 2327 دستگاه خودرو را تحویل مشتریان خود در سراسر جهان دهد که رقمی قابل توجه برای چنین خودروسازی محسوب می شود.
در این بین مدل هوراکان با فروش 1604 دستگاه، افزایش فروش 204 دستگاهی را تجربه کرده است و این یعنی فروش این مدل 11 درصد افزایش پیدا کرده است.
فروش پرچمدار محصولات لامبورگینی یعنی مدل اونتادور اما تغییری نکرده است و این مدل 673 دستگاه فروش داشته است. فروش مدل شاسی بلند اوروس نیز گرچه هنوز آغاز نشده است اما پیش بینی می شود که آغاز عرضه این مدل به بازار تا پایان سال جاری فروش کلی لامبورگینی به 6 هزار دستگاه برسد. این آمار فروش هدفی است که لامبورگینی در هنگام توسعه‌ی اوروس برای خود تعیین کرده است.
لامبورگینی همچنین برنامه دارد تا مدل دیگری از اونتادور را نیز با نام اونتادور SVJ را به بازار عرضه کند که این مدل نسخه ای بسیار قدرتمند از اونتادور است و حتی از مدل 730 اسب بخاری اونتادور اس هم قوی تر است. گفته شده است که قدرت موتور مدل SVJ به 780 اسب بخار می رسد.
پیش بینی می شود که اونتادور SVJ نه تنها فروش لامبورگینی را افزایش دهد بلکه رکورد پیست نوربرگ رینگ را نیز بشکند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد