موضوعات داغ

هندی های خوشبخت؛ افزایش فهرست امکانات و آپشن های استاندارد رنو کوئید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در مورد رنو کوئید بارها مطالبی خوانده اید و عکسهای بسیاری از این خودرو در ایران منتشر شده است. یکی از مهم ترین بازار های رنوکوئید، بازار هند است که این مدل از سال 2015 در آن حضور دارد. مدل قدرتمند تری از رنو کوئید، مجهز به موتور یک لیتری که 68 اسب بخار قدرت تولید می کند نیز از سال 2016 وارد بازار هند شد و اخیرا مدل های اتوماتیک این خودرو نیز توسط مشتریان هندی قابل خرید هستند.
اما امسال برای نختسین بار، رنو بروز رسانی هایی روی رنو کوئید انجام داده و قرار است تا آپشن هایی همچون دوربین دنده عقب را که پیش از این تنها بر روی مدل های خاص مانند کوئید Climber و نسخه ابر قهرمان (Super Hero) قابل دسترسی بودند، به مدل های عادی نیز اضافه کند.

رنو کوئید

رنو کوئید

بروز رسانی هایی که بر روی مدل های 800 سی سی و یک لیتری اضافه می شوند، عبارتند از: دوربین دنده عقب، خروجی برق دوازده ولت، بازوی تعلیق عقب، کمربند ایمنی برای سرنشین پنجم، سیستم سرگرمی به همراه صفحه نمایش لمسی و امکانات مجازی دیگر. برخی از امکانات جدید مانند صفحه نمایش لمسی می توانند کوئید را از رقبایش جلو بیندازند، اما هنوز جای خالی امکاناتی همچون برف پاک کن شیشه عقب در این خودرو خالیست.
در هند هنوز استفاده از ترمز ضد قفل اجباری نیست و بنابراین در این بروز رسانی شاهد افزودن سیستم ABS به همراه سنسور های پارک عقب، جهت حفظ ایمنی بیشتر سرنشینان نیز خواهیم بود. به واسطه حضور رقبای قدرتمندی همچون سوزوکی، فروش رنو کوئید با وجود سرمایه گذاری عظیم رنو رو به کاهش است و این شرکت فرانسوی قصد دارد تا نسخه های فیس لیفت این خودرو را نیز روانه بازار کند تا از افت بیشتر فروش جلوگیری نماید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/29
جناب نویسنده هیچ کس در دنیا باخرید این اشغالی که رنو ساخته خوشبخت نشده چرا به خودتون توهین میکنید؟!
1397/4/29
با سلام و عرض ادب و احترام
هندی ها در گذشته قدرت خرید بسیار پایینی داشتند و همانند ویتنام، اکثر وسایل نقلیه هند از موتور سیکلت ها تشکیل میشد. از سال 2008 که تاتا نانو به عنوان خودرویی ارزان قیمت و جایگزین موتور سیکلت به هند عرضه شد، تا کنون سال به سال قدرت خرید هندی ها افزایش داشته و هم اکنون مدلهای ارزان قیمت رنو، سوزوکی و تاتا اکثریت فروش خودروهای هند را تشکیل می دهند. اگر نگاهی به بازار کشور خودمان داشته باشیم و مقایسه ای انجام دهیم، آیا هندی ها خوشبخت تر نیستند؟
1397/4/29
جالبه هنوزم امثال شماها هستین! شماهایی که جوری حرف میزنید انگار بنز زبر پاتونه، حتی اگرم بنز داشتی نباید اینجوری حرف بزنی . وقتی پراید مدل ۸۳ داشتی میفهمی داشتن این ماشبن میشه اوج خوشبختی.
1397/4/29
شما یا نفست از جای گرم در میاد ؟ یا توی ایران زندگی نمیکنی که اینجوری حرف میزنی
یا شاید هم خوابی و اوضاع رو نمیبینی !!
رنو اشغال نمیسازه ، ایرانخودرو و سایپا هستن ک اشغال میسازن
1397/4/30
درود بر شما معراج خان .
ببینید دوست عزیز ، خوشبختی و احساس خوشبختی دو مقوله جداگانه اند .می شود فقیر و گرسنه بود و حس خوشبختی داشت . خوشبختی مفهومی انتزاعی است و هزاران سال است بین عقلا بر سر مفهوم و مصادیق آن بحث فنی و مجادله است . این روزها سر تعداد دندان در دهان انسان بالغ هم نمی شود به توافق رسید ، فردی حال شمردن اش را ندارد ، فحاشی اینترنتی به طرف ساده تر است . لذا فرمایش شما و نویسنده گرامی هر دو رگه های قوی از واقعیت دارد و خالی از حقیقت نیست . همین کوئید هندی بی امکانات ، بی ایربگ و بی ستاره ایمنی و پسرعموی آمریکای جنوبی تقویت ایمنی شده 1 ستاره به زور اش !! به عده ای حس خوشبختی می دهد و به عده ای حس فقر. عده ای ایمنی و لذت ، عده ای ناایمنی و تحقیر . عده ای باهاش حس به اوج رسیدن و فتح قله های موفقیت خواهند کرد و عده ای حس بازنده بودن و بغض ، یک لوزر به تمام معنا . برای عده بسیار زیادی آرزوی محقق شده و قشر الیت طبیعتا" کمتری حس تله مرگ . بخصوص که موضوع صحبت ما سرزمین هند با فقر عمومی وحشتناک و در آمد سرانه بسیار کم باشد .
1397/4/31
البته جناب شریفیان اونایی که بهشون حس خوبی میده مدیران خودروسازی ها هستند که با فروش امثال این ماشین به تعداد انبوه به ملت بیچاره، خودروهای لوکس و خانه های مجلل تهیه می کنند که بهشون حس خوشبختی میده وگرنه به 90 درصد اشخاصی که از روی اجبار و واسه کار راه افتادن این ماشینا رو میخرند هیچ حس خوشبختی ای دست نمیده برادر !
1397/4/29
انقدر خود کم بینی نداشته باش، درسته مملکت خیلی مشکل داره ولی نه انقدر که با هندیا مقایسه بکنیم خودمونو.
هند مثل امریکا نظامش سرمایه داریه، سرمایه ها تو دسته 1 یا 2درصده، بقیشون ول متلن.
یه نادونی تو منوتو میگفت هندیا شادترین مردم دنیا اند، نتیجه ی یه تحقیقیو دیدم که هند یکی از بالاترین امار خودکشیو داره و جالبتر اینکه ژاپن ام تو اون لیست بود( با اون همه ادعاش تو داشتن رفاه اجتماعی)
1397/4/31
یعنی الان نظام ما سرمایه داری نیست!؟ یعنی الان سرمایه ها دست 1 و 2 درصد جامعه ما نیست!؟ یعنی الان بعضی ها دستشون تا سرشونه تو بیت المال نیست!؟ پس این همه دزدی و فساد و اختلاس و چنان و چنانو من و 75 میلیون الباقی انجام میدیم دیگه !
آره شما راست میگی، شاد ترین مردم فقط ما که از راه رفتن سوسک جوک درست می کنیم !
1397/4/29
با سلام .
مردم هر کشوری در دنیا ، ماشینی رو سوار می شوند که لایق آن اند . برید بگردید ببینید . از نزدیک یا عکس و فیلم . کشوری فرضی که مردم اش هنوز نمی فهمند خط کف خیابان چه معنایی دارد و نمی توانند -نمی فهمند- بین خط برانند . در خیابان با 3 لین 7 ماشین کنار هم اند !! هر کوچه یک طرفه اش ماشینی دارد از روبرو خلاف می آید ، سبقت غیر مجاز تو جاده امری عادی است و کسی تعجب نمی کند ، هر خیابان پهن و باریک در شهرش دو سه ماشین دوبله و سوبله پارک کرده اند رفته اند !! پارک تو پیاده رو کره خوری است . راه دادن به عابر پیاده رو خط عابر پیاده شوخی است ، همه شون دو سه تا چراغ سوخته عقب یا جلو ماشین دارند و غیرت تعویض اش رو ندارند ، فی المجموع زامبی طور می رونند مردم آن ناکجا آباد فرضی ، انصافا" پورشه و ولوو و بنز بهشان می آد ؟ به خدا اگر بیاد . چون همه چی باید به همه چی بیاد . لیاقت اول باید باشد بعد امنیت و لاکچری طوری !!
1397/4/31
دنده عقب گرفتن وسط اتوبان فراموش نشه !
1397/4/30
من در سفر اخیرم به بمبئی هند، سوار شدم،
ماشینه خوبیه ولی آن چنان آش دهن سوزی هم نیست، سواری بسیار شبیه به همین تیبا هاچ بک خودمون داره،
1397/4/30
هندی ها از ما خوشبخت ترند. وای بر ما
1397/4/31
بله ه ه ه ه انشالا ایران خودرو هم میره از هند مدل دنده ای بدون آپشن اینو وارد می کنه و مونتاژ می کنه و به عنوان مدل جدید رنو ساندرو به قیمت 200 میلیون میفروشه به ملت نگون بخت ! بعدشم میگن به خاطر تحریم بودن نمیتونیم از خود رنو بگیریم پس مجبوریم بریم از هند برداریم بیاریم که قیمتش انقدر در میاد که اونم با این قیمت دلار کاملا طبیعیه ! البته که خودمون هم عرضه طراحی و تولید ماشین رو نداریم ! همش چشممون به دست فرانسه و ژاپن و کره و حالا هم چین و هنده !!!