موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات هوندا سیویک جدید؛ بیش از 200 میلیون تومان برای یک سدان اقتصادی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا تایید کرده است که از ماه آینده میلادی، مدل سدان هوندا سیویک را موسوم به هوندا سیویک Saloon با قیمت پایه 19 هزار و 395 پوند به بازار عرضه می کند و مشتریان بریتانیایی، اولین خریداران این خودرو خواهند بود. هم چنین مدل هاچ بک هوندا سیویک که در خط تولید این شرکت در بریتانیا تولید می شود، قیمت پایه 18 هزار و 895 پوند خواهد داشت. مدل های سدان در خط تولید این شرکت واقع در ترکیه تولید شده و سپس به بریتانیا ارسال می شوند.

هوندا سیویک

هوندا سیویک

مشتریان قادر هستند تا یکی از دو موتور یک لیتری 127 اسب بخاری بنزینی و یا 1.6 لیتری 116 اسب بخاری دیزلی را انتخاب کنند و برای جعبه دنده نیز، شش سرعته دستی یا CVT برای مدل بنزینی و اتوماتیک نه سرعته برای مدل دیزلی گزینه های موجود هستند. هنوز مشخص نیست که آیا در آینده موتورهای بنزینی بیشتری توسط مشتریان قابل انتخاب خواهد بود یا اینکه مدل های هیبریدی، همانند هوندا CR-V عرضه خواهند شد یا خیر.

هوندا سیویک

هوندا سیویک

مدل پایه، هوندا سیویک SE خواهد بود و مدل های پر آپشن تر، SR و EX نام دارند که مجهز به امکانات بیشتری همچون ترمز خودکار، سیستم نگهدارنده بین خطوط و کروز کنترل انطباقی هستند. از امکانات رفاهی نیز باید به برف پاک کن های اتوماتیک، تهویه هوای دوگانه، چراغ های LED، روکش صندلی چرمی و شارژر بیسیم گوشی اشاره کرد.
اولین سدان از محصولات هوندا که به انگلستان راه یافت، مدل آکورد بود که از سال 2015 در خط تولید این شرکت واقع در انگلستان تولید می شود و هوندا در پی دستیابی به سطح بالاتری از فروش در انگلستان، از طریق گسترده تر کردن سبد محصولاتش می باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/11
شما خواهشن با این تیتراتون جو ندین !!!
اینجوری بنویسید که " با حقوق 4-5 ماهتون میتونید این خودرو رو بخرید"
منظورم اینه که این خودرو تو بریتانیا با احتساب تمام هزینه ها و مالیاتها از کمتر از بیست هزار پوند شروع میشه (البته باید به این نکته هم توجه داشت که قیمت جهانیه این ماشین خیلی کمتره چون تو بریتانیا مالیات یه کوچولو بیشتر از بقه ی کشورهای اروپاست)
حالا حقوق یه کارگر ساده تو بریتانیا فکر میکنم بالای 4000 پونده (کسی اگه اطلاع دقیق داره بگه) یعنی برابر 5 ماه حقوقشونه
ولی توایران با این قیمت پوند بالای 250 میلیون قیمت خود ماشینه که پلاک بشه میره بالای ششصد میلیون !!!!
اونوقت حقوقا چنده؟ 1.5 میلیون !!!یعنی حقوق 400 ماه !!!!
بر باعث و بانیاش لعنت
یه زمانی نه چندان دور مردم ما بهترین خودروهای دنیا (بنز و بی ام و و کادبلاک و شورولت و جیپ و...) به راحتی میخریدن و سوار میشدن تازه التماسشون میکردن که بخرن اما الان .... :((