موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی نیسان ماکسیما 2016

عکس مطلب اول
نیسان شب گذشته ویدیویی تبلیغاتی با سکانس‌های مختلف از محصولات مختلف خود در برنامه سوپر باول آمریکا به نمایش گذاشت که در این میان مدل مسابقه‌ای نیسان GT-R LM نیسمو نسخه ویژه مسابقات لمانز هم به چشم می‌خورد. سوپر باول یک برنامه تلویزیونی آمریکایی مختص مسابقات ماشین سواری است که طی تحقیقات بعمل آمده در سال گذشته، تعداد بازدید کنندگان این برنامه از مرز 110 میلیون نفر عبور می‌کرد.
نیسان در مورد این اتومبیل می‌گوید که این محصول با نوآوری جدیدی برای مسابقات لمانز آماده شده که این نوآوری شامل یک سیستم مکمل بازیابی انرژی جنبشی برای پیشرانه شش سیلندر V شکل 3 لیتری توربو دوقلو بنزینی می‌شود. این ترکیب طبق گفته‌های شرکت تولید کننده در قسمت مولد قدرت حداکثر 1250 اسب بخار ( 919 کیلووات ) قدرت تولید می‌کند که 550 اسب بخار آن را موتور بنزینی به تنهایی تولید کرده و حدوداً 700 اسب بخار دیگر هم توسط ترکیب قدرتی بدست می‌آید که تاثیر بسزایی در حمایت از شتاب در موقع حرکت و افزایش سرعت مجدد به عمل می‌آورد.
همانطور می‌دانید مسابقات FIA قهرمانی استقامت لمانز در بالاترین سطح مسابقات اتومبیل رانی قرار دارند که فصل جدید آن از 12 آوریل 2015 در سیلورستون انگلستان آغاز می‌شود و پس از آن هم در اسپا کشور پلژیک و نوربرگرینگ آلمان ادامه می‌یابد.
در انتهای ویدیو هم نیسان چند سکانسی را به نسل جدید ماکسیما اختصاص داده که این محصول با یک پیشرانه شش سیلندر V شکل 3.5 لیتری با حداقل قدرت 260 اسب بخاری ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/15
این غول بی شاخ و دم می خواد رو زمین حرکت کنه؟؟؟
1395/7/2
دمت گرم معلومه عشق نيساني حسين جون
1393/11/16
عاشقتم نیسان....
1395/7/2
بزرگترين اشتباه قرن توقف نيسان ماكسيما سلطان جاده هاي ايران