موضوعات داغ

زمانی برای غرش شیر فرانسوی؛ نسخه 300 اسب بخاری پژو 508 در راه است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پژو قصد دارد تا با عرضه نسخه‌ی پلاگینی هیبریدی از خودروی سدان 508 فروش این خودرو را افزایش دهد. این مدل که به گزارش اتوکار تا سال آینده وارد بازار خواهد شد به یک موتور 1.6 لیتری توربو در جلو یک موتور الکتریکی در محور عقب مجهز خواهد بود.
موتور بنزینی این مدل توانایی تولید قدرتی در حدود 200 اسب بخار را خواهد داشت و موتور الکتریکی هم 99 اسب بخار قدرت دارد. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی هم از یک باتری لیتیوم-یونی تامین می شود که این باتری می تواند شعاع حرکتی تمام برقی 50 کیلومتری را برای این خودرو فراهم کند.

پژو 508

پژو 508

با دلیل طراحی هوشمندانه پژو در این مدل، اضافه شدن موتور برقی به این خودرو هیچ گونه فضایی را از صندوق بار و یا اتاق اشغال نکرده است و این مورد با توجه به اینکه با یک خودروی سدان مواجه هستیم بسیار قابل تحسین است. نیروی موتور بنزینی هم با استفاده از یک گیربکس دنده اتوماتیک به چرخ ها انتقال پیدا خواهد کرد.

پژو 508

پژو 508

پژو به احتمال زیاد این پلتفرم پلاگین هیبریدی را که EMP2 نام دارد را در نسل های بعدی 3008 و 5008 نیز مورد استفاده قرار خواهد داد.
پژو در آینده و در نمایشگاه خودروی پاریس 201 نیز احتمالا خودروی اسپرت جدید خود را با نام 308 GTi رونمایی خواهد کرد که این مدل نیز به همین پیشرانه 1.6 لیتری توربو مجهز خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/5
من اولین نفری هستم که نظر میدم و با این مشخصات معلومه که ماشین خوبیه
1397/5/6
خوشم میاد از ماشین لامصب همه چی تمومه جالب تر اینه که این ماشین با این حجم موتور به راحتی از یه موتور ۶ سیلندر بر میاد
فقط در یک کلمه پژو عالیه❤😑❤😑
1397/5/6
اگه این ماشین وارد ایران بشه، اپتیما،سوناتا و تلیسمان شکست سختی خواهند خورد.این ماشین از هر نظر فوق العاده هست چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی
1397/5/10
وارد که نمیشه چون با این وضع کشور همون کره ای ها و چینی ها هم بزور وارد میکنن دیگه وای به حال این ماشین