موضوعات داغ

خودرو "هن‌تنگ" مجوز پیش‌فروش ندارد

عکس مطلب اول
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: خودرو "هن تنگ" مجوز پیش فروش ندارد.
به گزارش ایسنا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با توجه به استعلام متقاضیان در ارتباط با صحت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی پنج ساله جهت خودروی "هن تنگ" توسط شرکت "آرین موتور پویا"، این موضوع تکذیب می‌شود.
طبق اعلام سازمان حمایت، تاکنون مجوز پیش‌فروش برای خودروی مذکور صادر نشده و این خودرو خدمات گارانتی از سوی شرکت "آرین موتور پویا" ندارد.
بر اسای این گزارش، تبلیغات فروش این خودرو توسط یکی از شرکت‌های غیرنماینده، مورد تأیید نیست.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/2
ماشینی که شرکتش پنج سال سابقه داره اون هم چینی که نه اروپایی یا امریکایی که بگیم هرچند سال هم باشه ایتاندارده تازه با این قیمت فکر نکنم اینطور اخبارش مهم باشه.کسی که این ماشینو میخره باید یه ماه تو سایتای خارجی دنبال تلفظ اسمش باشه.تو گوگل انگلیسی هم که سرچ کنی عکسش بزور میاد
1397/5/2
خوب اگه مجوز نداره پس چرا کلی اگهی تو باما برای این ماشین هست؟
1397/5/2
با احترام به باما،
متاسفانه باما پره از دزد و کلاهبرداری شده!
تماما نوشته اولین سری هن تنگ های وارداتی! پیش فروش!
تو باما آگهی کیا استینگر و سانتافه جدید ۲۰۱۹ هم هست!
بهش اعتماد نکنید
1397/5/2
اگر مجوز داشت که بیلبورد و تبلیغات گسترده میکردن باما و اینستاگرام که مجوز نمی خواد از همون اولش معلوم بود چیکار میخوان بکنن یک سری آدم احمق هم رفتن خریدن
1397/5/2
حیف بود ماشین خوبی به نظر م ی ا و م د
1397/5/2
احتمالا حق و حقوق این سازمان در واردات این خودرو در نظر گرفته نشده، و الا تجربه ثابت کرده حق و حقوق مردم به هیچ وجه مورد توجه نیست و نخواهد بود ! غول های بزرگ خودروسازی هم خدمات پس از فروش ندارند دیگه چه برسه به این تازه وارد ها !