موضوعات داغ

هیوندای کنا نسخه مرد آهنی به زودی عرضه می شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای اخیرا نسخه بروز شده ای از مدل کنا را با نام مرد آهنی یا Iron Man معرفی کرده که در آن سعی شده از شخصیت معروف کمیک الهام گرفته شود. پیش از این مدل های مخصوص شخصیت های کمیک مارول را در محصولات آئودی و لکسوس شاهد بوده ایم. هسوندای کونا تا قبل از بر هم خوردن برجام یکی از گزینه‌های کرمان موتور برای واردات به ایران بوده است.

Kona Iron Man Edition

Kona Iron Man Edition

از ویژگی های هیوندای کنا نسخه مرد آهنی، دی لایت های جدید، جلو پنجره وی شکل و رنگ مات خاکستری منحصر به فرد به همراه سقف قرمز رنگ است.رینگ های خودرو نیز 18 اینچی بوده و روی آنهای نشان مرد آهنی به چشم می خورد.
در داخل نشان تونی استارک، شخصیت داستان مرد آهنی در جای جای کابین به چشم میخورد و اهرم دسته دنده نیز فلزی بوده و گرافیک مخصوص مرد آهنی را دارد. صندلی های سفارشی نیز بخش دیگری از امکانات خودرو هستند. هیوندای کنا نسخه مرد آهنی در سه ماهه اول سال 2019 وارد بازارهای جهانی می شود اما هنوز اخباری در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/5
یاد سامسونگ افتادم که هر روز یه مدل گوشی میده بیرون !!!
1397/5/6
فعلا که سامسونگ هم مثل هیوندای دنیا رو گرفته
1397/5/6
باقی مردم دنیا چه جوری زندگی میکنن و ما کجا؟!! ما همینجور منتظر این پژو و رنو آشغالیم که مگه این که تصمیمشون عوض شه و بمونن تو ایران و ماشیناشونو خدا تومن به ما بفروشن، اونوقت اینا انواع و اقسام برندای معروف خودروسازان ژاپنی و کره ای و آلمانی و آمریکایی و ایتالیایی و انگلیسی جلو دستشونه با انواع و اقسام مدلا و با بهترین شرایط و قیمت.
1399/6/30
من یک‌ نسخه از این ماشین رو دارم خیلی خلاصه هرجا میری همه چشمها به دنبال تو هست با تمام امکانات رفاهی خیلی راضی هستم خیلییییی فکر کنم برا همیشه نگرش دارم خیلی دوسش دارم