موضوعات داغ

افتتاح یک مرکز جدید خدمات پس از فروش توسط هلدینگ آرین سرمایه

عکس مطلب اول
هلدینگ آرین سرمایه یک نمایندگی خدمات پس از فروش دیگر با نام آرتان موتور آریایی با کد 1720 در جاده مخصوص کرج افتتاح کرد. هلدینگ آرین سرمایه ارائه دهنده محصولات سبک میتسوبیشی و دی اس، محصولات نیمه سنگین جک ، لاستیک بریجستون و ماشین آلات سنگین ژاپنی به بازار است.
آقای کریس وارد معاون اجرایی این شرکت در مراسم افتتاحیه این نمایندگی جدید به خبرنگاران گفت:
« صنعت خودروی ایران روزهای سختی را سپری می کند. در این شرایط ما نمی خواهیم که مشتریان خود را نگران کنیم و در مورد خدمات پس از فروش، فعالیتی جدی خواهیم داشت. نکته مهم و قابل بیان، ارتباط قوی شرکت ما با میتسوبیشی ژاپن است. میتسوبیشی کاملا در جریان مسائل پیش آمده در بازار خودروی ایران قرار دارد و از طریق شبکه خدمات پس از فروش و شبکه فروش، با نهایت توانش شرکت آرین موتور را پشتیبانی خواهد کرد. »
او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در این تعمیرگاه با دقت به جزئیات پرداخته می شود و به این ترتیب این تعمیرگاه بالاترین سطح استاندارد را دارد. در این تعمیرگاه سرمایه گذاری زیادی انجام شده و خدمات خوبی را ارائه خواهد داد.
شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی است و رابطه مستقیمی با شرکت میتسوبیشی ژاپن دارد و این رابطه یک امتیاز مثبت برای آرین موتور است که می تواند در شرایط وخیم فعلی بازار خودرو همچنان خدمات خوبی به مشتریان ارائه داده و رضایت آنها را جلب کند.

نمایندگی آرتان موتور آریایی

نمایندگی آرتان موتور آریایی


نمایندگی آرتان موتور آریایی

نمایندگی آرتان موتور آریایی

کراس وارد ادامه داد:
« ارتباط مدیران و مهندسین شرکت میتسوبیشی ژاپن با ما باعث می شود این شرکت کیفیت خدمات دهی خود را حفظ کند. او از نگرانی مردم در مورد تامین قطعات یدکی به خاطر قوانین اخیر بانک مرکزی عذرخواهی کرد و گفت که امید دارد آرین موتور به زودی فعالیت های لازم برای تامین قطعات خودروهای میتسوبیشی را آغاز کند و با ترخیص لوازم یدکی از گمرک خدمات پس از فروش این شرکت مانند سابق ادامه پیدا می کند. »
کریس وارد به این موضوع نیز اشاره کرد که آرین موتور قصد دارد مدل های 2019 میتسوبیشی را وارد بازار ایران کند و به همین منظور در حال مذاکره با میتسوبیشی ژاپن است.البته طبیعتا واردات چنین خودروهایی ارتباط مستقیمی نیز شرایط و قوانین واردات خودرو به کشورمان خواهد داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/4
آقای کریس لنسر و خراب کردی ..... خرااب