موضوعات داغ

انتخاب میان خودروهای شاسی بلند شرکت چری

عکس مطلب اول
برای خرید mvm شاسی بلند چند گزینه مقابل شما وجود دارد: ام وی ام X22، ام وی ام x33، چری تیگو 5 و 7. هر کدام از این مدل‌ها معایب و محاسنی دارند که بر انتخاب شما تاثیرگذارند.
ام وی ام X22: ایکس 22 یا چری تیگو ایکس3 کوچک‌ترین شاسی بلند این شرکت است. این خودرو در هر 100 کیلومت هفت لیتر بنزین می‌سوزاند. در 15 ثانیه نیز به بیشینه سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اما گفته می‌شود که شتاب پایین‌تری در مقایسه با خودروهای دیگر شاسی بلند ام وی ام دارد. تصمیم‌گیری در مورد ظاهر چری X22 مسئله‌ای کاملا فردی است برخی از افراد رنگ نارنجی این مدل را می‌خرند تا خودرویشان در خیابان‌ها متمایز از اکثریت خودروها باشد. این خودرو دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک دارد. همچنین طراحی شبیه به خودروهای هاچبک در عقب ماشین ظاهر متفاوتی به آن داده است. برخلاف ایکس 33 نیز میله‌های باربند آلومینیومی بالای سقف دارد که چهره آن را تغییر داده است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو بسته به اینکه اسپورت باشد یا معمولی و اتوماتیک باشد یا دنده‌ای بین 60 میلیون و 500 تا 83 میلیوت و 600 هزار تومان متفاوت است.
ام وی ام x33: این خودرو 96 میلیون تومانی ظاهری جدی‌تر از بقیه شاسی‌بلندهای شرکت چری دارد. خوبی خرید mvm x33 این است که قیمت آن در مقایسه با بسیاری از مدل‌های شاسی بلند بسیار ارزان‌تر است. اما از آنجایی که کالای ارزان بی‌حکمت نیست این خودرو 2 ستاره از موسسه ایمنی استرالیا دریافت کرده است که آن را به خودرو بی‌کیفیتی از لحاظ امنیت تبدیل می‌کند. شتاب آن 13 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به 170 کیلومتر می‌رسد. در هر 100 کیلومتر نیز 9.5 لیتر بنزین می‌سوزاند. این خودرو را می‌توان با دکمه‌ای سمت چپ فرمان به دو صورت راند: اولی با کاهش مصرف سوخت و دومی رانندگی پرشتاب. چرخ‌های پهن این خودرو آن را به خودرو مناسب آفرود تبدیل می‌کند که قابلیت بهتری در دل کویر و جنگل و کوه دارد.
چری تیگو 5 و 7: این خودرو طراحی جدیدتری از مدل ایکس 33 است که چهره بروزتری دارد. از نظر ویژگی‌های موتور این دو خودرو کاملا شبیه به هم هستند اما گیربکس چری تیگو به غیر از اینکه یک مدل 5 سرعته دستی دارد، می‌توان آن را با گیربکس CVT هم تهیه کرد که یک گیربکس دستی 7 دنده است. همین موضوع باعث می‌شود که این خودرو از مصرف 8.5 لیتری به 8.9 لیتر برسد. ظاهر چری تیگو شباهت زیادی به ایکس 33 دارد اما ابعاد آن بزرگ‌تر است.
در بازه قیمت این خودرو، رنو داستر رقیبی برای خرید mvm تیگو به حساب می‌آید. تفاوت قیمت خرید این خودرو به این دلیل است که چری تیگو هفت در کارخانه 172 میلیون تومان است. همچنین قیمت چری تیگو 5 بین 122 تا 128 میلیون تومان است. این خودرو دو دو نسخه اکسلنت و لاکچری عرضه می‌شود. چری تیگو 7 گران‌ترین و آخرین مدل تیگو است که کارخانه آن سال گذشته در بم افتتاح شد. شرکت مدیران خودرو برای تولید آن ابتدا ثبت نام و بعد از یک ماه کاری خودرو را به شما تحویل می‌دهد.

منبع : ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/6
X22 خیلی موتورش ضعیفه حتی موتورش از tu5 هم ضعیف تره
1398/3/31
x22 دنده ای با پارس tu5 درگ انداخته x22 برده
1397/5/7
امیدوارم مدیران خودرو تیگو 8 رو وارد کنه واقعا بینظیره!!!!