موضوعات داغ

موتور مرسدس بنز، دو دیفرانسیل و هفت سرنشین؛ سانگ یانگ توریسمو فیس لیفت رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سانگ یانگ توریسمو محصول ون سانگ یانگ است که در برخی بازار ها با نام سانگ یانگ کوراندو توریسمو نیز شناخته می شود و حالا این کمپانی کره ای از مدل فیس لیفت شده این خودرو با رونمایی کرده است و قرار است این مدل را با قیمتی در حدود 26 هزار دلار در بازار انگلستان عرضه کند.
تیپ ELX این خودرو با قیمت 35 هزار دلار به امکاناتی همچون رینگ های 16 اینچی آلیاژی، روف ریل، سنسورهای پارک، چراغ های خودکار، سنسور باران، گرمکن صندلی های جلو، بلوتوث، اندروید اتو، اپل کارپلی، دوربین دید عقب، رادیوی دیجیتال و سیستم مالتی مدیای جدید مجهز شده است.

سانگ یانگ توریسمو فیس لیفت

سانگ یانگ توریسمو فیس لیفت

این ون بزرگ با طول بیش از 5 متر دارای فاصله‌ی محوری حدود 3 متر است و به این ترتیب توانایی حمل 7 سرنشین را در سه ردیف صندلی جادار خود دارد. فضای بار این خودرو نیز 875 لیتر است که عددی بسیار عالی محسوب می شود. برای افزایش فضای صندوق بار می توان صندلی های ردیف سوم را نیز تا کرد و اگر صندلی های ردیف دوم نیز تا شوند فضای باری معادل 3146 لیتر به دست خواهد آمد.

سانگ یانگ توریسمو فیس لیفت

سانگ یانگ توریسمو فیس لیفت

مدل پایه‌ی سانگ یانگ توریسمو به صورت تک دیفرانسیل عرضه می شود اما مدل های فول این خودرو را می توان با سیستم چهارچرخ محرک نیز سفارش داد. همچنین این خودرو از گیربکس هفت سرعته خودکار ساخت مرسدس بنز بهره مند است. این گیربکس وظیفه انتقال نیروی موتور 2.2 لیتری توربو دیزل را بر عهده دارد. این موتور با قدرت حدود 175 اسب بخار می تواند به راحتی از پس وزن 2 تنی این خودرو بر بیاید.
سانگ یانگ بهینه سازی هایی را نیز در سیستم تعلیق توریسمو اعمال کرده است و از سیستم دوبل جناغی در جلو و مستقل در عقب استفاده کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/8
این که همون رودیوسه چهرشو تغییر دادن ؛ چه الکی اسمارو تغییر میدن :/
1397/5/8
تایراش چقدر رو مخههههههه!
چرا انقدر کوچیک آخه؟!؟!؟!؟؟