موضوعات داغ

آغاز دور جدید تست درایوهای مدیران خودرو با چری آریزو 5 توربو

عکس مطلب اول
مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که در امر خدمات قبل از فروش و به خصوص برگزاری تست درایوها پیشگام بوده و مشتریان می توانند قبل از خریداری، خودروهای این شرکت را در رویدادهای مختلف مورد تست و بررسی قرار دهند تا قبل از خرید اطمینان حاصل کنند. قبل از این نیز چندین بار مدیران خودرو محصولات مختلف خود را برای تست توسط مشتریان به پیست آزادی برده بود و این روند را امسال دوباره شروع کرده است.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

جمعه ای گرم همراه با لذت رانندگی
در تازه ترین دور از این تست درایوها، ظهر روز جمعه گذشته مدیران خودرو اقدام به برگزاری تست درایو چری آریزو 5 توربو در پیست آزادی نمود و خریداران شرایط فروش تابستانه و خبرنگاران در این رویداد حضور داشتند. این اقدام ستودنی مدیران خودرو باعث می شود تا کسانی که آریزو 5 توربو خریداری کرده و منتظر تحویل خودروی خود هستند، می توانند از خرید خود اطمینان حاصل کنند
علاوه بر دو گروه فوق، تعدادی از شهروندان نیز در این رویداد حضور داشتند و تقریبا تمامی مراجعه کنندگان توانستند تجربه رانندگی با این خودرو را تجربه کنند که این مساله به بازاریابی بهتر برای چری آریزو 5 توربو کمک شایانی خواهد کرد. در حاشیه این مراسم، نمایندگی های حاضر در این تست، اطلاعات لازم را در زمینه شرایط فروش نقد و اقساط به حاضران ارایه کردند.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

سدان چابک مدیران خودرو
چری آریزو 5 توربو در رده سدان های سایز کوچک قرار دارد، یعنی همان سگمنتی که خودروهای معروفی همچون هوندا سیویک، هیوندای الانترا و کیا سراتو در آن حضور دارند. پیشرانه این سدان تند و تیز، 1.5 لیتری چهار سیلندر و مجهز به توربوشارژر است که توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور را دارد. گیربکس CVT قرار گرفته بر روی این خودرو نیز حس یک سدان خانوادگی را با سبک اسپرت پیشرانه ترکیب می کند. با توجه به گرمای هوا در روز تست و روشن بودن دایم سیستم تهویه خودروها، و با توجه به فشاری که در شرایط تست به خودروها وارد می شود، چری آریزو 5 توربو توانست عملکرد رضایت بخشی را از خود نشان دهد.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

مدیران خودرو، ممتاز در خدمات فروش و پس از فروش
در بخش دیگری از این مراسم، مدیر فروش برند چینی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و گرانی خودروهای وارداتی، توانسته ایم خریدارانی که توانایی خرید خودروهای گران قیمت تری را ندارند را جذب کرده و فروش خوبی را تجربه کنیم.
ما برای مشتریان شرایط خوبی هم چون دو سال سرویس رایگان و پنج سال گارانتی را از ابتدای خرید در نظر گرفته ایم. در شرایط فعلی ما جز شرکت هایی هستیم که تولید وفروش خود را متوقف نکرده ایم و همچنان در بحث تحویل خودروها، خوش قول هستیم. وی ادامه داد: قطعات یدکی خودروها برای سه ماه آینده در انبارها قرار دارد و هیچ مشکلی برای ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان نخواهیم داشت.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

غفاری در انتها از برنامه ریزی این شرکت برای عرضه دو محصول جدید چری به بازار ایران خبر داد که نخستین محصول، چری آریزو 6 خواهد بود. تاریخ رونمایی این خودرو در آینده توسط رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/7
لطفا گیربکس مزخ.. آریزو را تعویض کنید یا مثلا آریزو6 را با گیربکس غیر cvt عرضه کنید که با اومدن بسترن b50 جدید با موتور فولکس واگن بورا، چری نابود خواهد شد.
1397/5/7
چقدر زد و نقیض حرف میزنید تو یه تست میگید بخاطر گیربکس که cvt ماشین کند و کسل کننده است، ولی الان نوشتید تند چابک تیز اسپرت...
1397/5/14
کدوم تست درایو !! بیشتر شبیه این بود وایسی لب خیابون بگی در بست کلا 1دقیقه سوار ماشین نبودی
بعدش ماشین مشکی ای اس پیش از کار افتاد گذاشتنش کنار دیگه هم فعال نشد