موضوعات داغ

الکتریکی و خشمگین؛ نگاهی به نسخه نیسمو از نیسان لیف

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان به تازگی از مدل لیف نیسمو نیز رونمایی کرده است و این خودرو از 31 جولای وارد بازار ژاپن خواهند شد ابتدا ابتدا به عنوان یک خودرو مفهومی در اکتبر سال گذشته رونمایی شد اعلام کرد که خودرو دارای تغییرات کامپیوتری است که واکنش ها نسبت به پدال گاز را سریع تر می کند همچنین سیستم تعلیق این خودرو نیز متفاوت با نیسان لیف استاندارد است تا هندلینگ بهتری داشته باشد و لاستیک های آن نیز از نوع اسپرت هستند.
از تغییرات نیسان لیف نیسمو نسبت به مدل استاندارد باید به رینگ های 18 اینچی آلیاژی جدید این خودرو اشاره کرد که دارای ضریب آیرودینامیکی بهتری نیز هستند و همچنین ظاهر اسپرت تری را به این خودرو بخشیده اند. نیسان لیف نیسمو دارای طراحی جلوی متفاوتی هم هست که به گفته نیسان سبب افزایش تولید نیروی رو به پایین در این خودرو شده است. البته نیسان عنوان نکرده است که این طراحی دماغه جدید تا چه اندازه نیروی رو پایین تولید می‌کند.

نیسان لیف نیسمو

نیسان لیف نیسمو

برای داخل کابین نیسان لیف نیسمو هم نیسان رنگ مختلف را عرضه می‌کند که شامل رنگ های نقره ای، خاکستری فلزی و سیاه نیز می‌شود طراحی غربیلک فرمان این خودرو نیز متفاوت است و دارای طرح اسپرت تری است. در این بین دوخت قرمز رنگ و تزئینات فیبر کربنی داخل کابین هم به هرچه اسپرت تر شدن کابینه خودرو کمک کرده است کمک کرده‌اند.

نیسان لیف نیسمو

نیسان لیف نیسمو

در خصوص بخش فنی نیسان لیف نیسمو متاسفانه نیسان هنوز اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است اما احتمالا شاهد استفاده از همان موتور برقی قبلی که قدرتی در حدود 170 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر را دارد در این مدل خواهیم بود. نیروی مورد نیاز موتور برقی نیسان لیف نیسمو از یک پک باتری با ظرفیت 40 کیلو وات ساعتی تامین می شود که می تواند شعاع حرکتی 400 کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.
انتظار می رود که شتاب صفر تا صد کیلومتر خودرو نیز کمتر از 10 ثانیه باشد نیسان به تازگی از مدل لیف پلاس نیز رونمایی کرده است که خود را در بازار اروپا عرضه خواهد شد و با کمک باتری 150 کیلو واتی خود می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی بیش از 320 کیلومتر را طی کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/17
چقدر تغییر کرده این ماشین.خیلی زیبا شده چی بود اون مدل قبلی خیلی عقب افتاده بود