موضوعات داغ

رنو کولئوس آپدیت شد؛ تریم جدید برای کراس اوور جذاب فرانسوی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو کولئوس شاسی بلند سایز متوسط و خوش چهره رنو اکنون تریمی جدید را به خریداران خود ارایه می دهد. این تریم جدید قابلیت های مختلفی از جمله مصرف سوخت بهینه تر را به کسانی ارایه می دهد که علاقه به داشتن خودرویی با امکانات لوکس دارند، اما نیازی به سیستم چهار چرخ متحرک حس نمی کنند.
در حقیقت کولئوس S-Edition تفاوتی از نظر امکانات رفاهی با بالاترین تیپ یعنی Interns ندارد و تنها تفاوت این دو تیپ، بهره گیری کولئوس S-Edition از سیستم تک دیفرانسیل به جای دو دیفرانسیل است.

کولئوس S-Edition

کولئوس S-Edition

در زمینه قوای فنی نیز تغییری صورت نگرفته و همان موتور 2.5 لیتری بنزینی را روی این تیپ شاهد هستیم، اما به واسطه استفاده از سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل، مصرف سوخت ترکیبی از 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر در تیپ Interns به 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر در این تیپ کاهش یافته است.
مشتریان قادر خواهند بود تا خودروی خود را در یکی از چهار رنگ سفید متالیک یا سفید روغنی، آبی و خاکستری سفارش دهند. قیمت تیپ S-Edition با تیپ Intern یکسان بوده و برچسب قیمتی 44990 دلار استرالیا برای آن در نظر گرفته شده است. رنو کولئوس در استرالیا با گارانتی پنج ساله و خدمات با قیمت محدود ارایه می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/13
طوری از کاهش مصرف گفته شد که فک کردم از 8.3 درصد به 5 درصد رسیده. اگه میخوان این طوری بهخاطر 0.2لیتردر صد 4wdرو بردارن واقعا باید بگم که خیلی بده