موضوعات داغ

سبک، ارزان و جذاب؛ معرفی مزدا میاتا RF با قدرت بیشتر برای سال 2019

عکس مطلب اول
مزدا مدل قوی تر میاتا RF را برای سال 2019 معرفی کرده است. این کوپه 2 نفره با موتور 2.0 لیتری با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتن متر در ماه آگوست امسال وارد بازار می شود.
این ارقام بیانگر 26 اسب بخار قدرت اضافی و 4 نیوتن متر گشتاور بیشتر نسبت به مدل قبلی است. موتور 2.0 لیتری اسکای اکتیو میاتای جدید به گیربکس های 6 دنده دستی یا 6 دنده اتوماتیک متصل می شود. خریدارانی که خواهان امکانات بیشتر برای میاتای خود هستند می توانند انبوهی از پکیج های سفارشی را برای این خودرو انتخاب کنند.
پکیج جدید GT-S شامل امکاناتی مانند استرس بار، دیفرانسیل لغزش محدود در محور عقب، ضربه گیرهای Bilstein و سقف سیاه رنگ است. مدل Club میاتا که مربوط به سال 2017 است در مدل جدید نیز وجود دارد و اگر این مدل را با گیربکس دنده دستی انتخاب کنید ضربه گیرهای Bilstein، استرس بار و دیفرانسیل لغزش محدود در محور عقب را به عنوان امکانات استاندارد دریافت می کنید.
خریداران میاتا نسخه Club می توانند پکیج i-ActivSense Club را نیز انتخاب کنند که امکانات آن شامل سیستم ترمز اضطراری هوشمند در سرعت های پایین و سیستم اخطار خروج از لاین است. امکانات پکیج برمبو BBS شامل دیسک ترمزها و کالیپرهای برمبو در جلو، کالیپرهای قرمز رنگ، رینگ های 17 اینچی آلیاژ فورج به رنگ خاکستری تیره، رکاب های جانبی کاربردی با لبه های پهن تر، قاب پلاستیکی اطراف سپر عقب و صندلی های چرمی مجهز به سیستم گرمایش است.
تنوع امکانات در پکیج برمبو BBS ریکارو بیشتر است. این پکیج شامل همان امکانات پکیج قبلی است با این تفاوت که به جای صندلی های چرمی، صندلی های مسابقه ای ریکارو مجهز به سیستم گرمایش را در بر می گیرد. این پکیج مانند پکیج GT-S شامل سقف سیاه رنگ نیز است.

مزدا میاتا RF

مزدا میاتا RF


مزدا میاتا RF

مزدا میاتا RF

قیمت مدل پایه مزدا میاتا RF مدل 2019 با گیربکس دنده دستی از 32.345 دلار شروع می شود. انتخاب پکیج های برمبو BBS و برمبو BBS ریکارو به ترتیب 3770 دلار و 4670 دلار به قیمت خودرو اضافه می کنند. قیمت مزدا میاتا Club با گیربکس 6 دنده اتوماتیک 32.945 دلار است و انتخاب پکیج i-ActivSense Club مبلغ 450 دلار به قیمت آن اضافه می کند.

کابین مزدا میاتا RF

کابین مزدا میاتا RF

قیمت مدل مجهز گرند تورینگ با گیربکس دنده ای 33.335 دلار است و انتخاب پکیج سفارشی GT-S مبلغ 750 دلار به قیمت آن اضافه می کند. قیمت مدل گرند تورینگ با گیربکس اتوماتیک 34.410 دلار است و برای انتخاب تودوزی چرم ناپا به رنگ قهوه ای مایل به قرمز باید 300 دلار هزینه اضافی پرداخت کنید. قابلیت انتخاب 3 رنگ سفارشی نیز برای مزدا میاتا وجود دارد که عبارتند از قرمز کریستالی (595 دلار)، خاکستری متالیک ماشینی (300 دلار) و سفید مرواریدی دانه برفی (200 دلار).

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد