موضوعات داغ

مخصوص کلکسیونرها؛ شاهکار مکتوب بنتلی برای ثبت در تاریخ

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به کتاب فروشی های بزرگ سری بزنید کتاب های حجیم و با کیفیت بسیاری در مورد خودروها و تاریخ آنها خواهید یافت. اما به زودی کتابی، در این رابطه عرضه خواهد شد که شما را انگشت به دهان میگذارد.
شرکت خودرو سازی بنتلی برای جشن 100 سالگی خود تصمیم به عرضه کتابی حجیم و پر جزئیات دارد که وزن آن به 30 کیلوگرم میرسد.این کتاب که "اثر صد سالگی بنتلی (Bentley Centenary Opus)" نام دارد در سه نسخه متفاوت با نام های Mulliner، Centenary و Crewe عرضه خواهد شد که دو نسخه اول آن دارای صفحات بسیار بزرگی بوده ولی نسخه سوم آن یعنی Crewe کوچک تر و قابل حمل تر خواهد بود.
شرکت خودروسازی بنتلی به ناشر این کتاب "اپوس" ،که در واقع ناشر کتاب های لوکس میباشد، امکان دسترسی بی سابقه ای به اطلاعات این شرکت را داده است. نام مدیران، مهندسان و طراحانی که در پیشرفت شرکت نقش موثری داشته اند، لحظات کلیدی در تاریخ بنتلی از جمله پیروزی مسابقات لمانز سال 1920، خودروهای نمادین و نام افرادی که تازیخ جاودانه برند بنتلی را رقم زده اند بخشی از این اطلاعات وسیع میباشد.
« کتاب بنتلی بسیار بیشتر از یک کتاب با پیشینه تاریخی ساده است...این کتاب علاوه بر اینها یک جشن پرشکوه برای آینده شرکت بنتلی محسوب میشود.»
این جمله ماندگار از صحبت های شرکت بتنلی در زمان معرفی کتاب بود.
از قیمت این کتاب هنوز اطلاعاتی در دسترس نمیباشد اما احتمال میرود این محصول هم مانند دیگر محصولات شرکت بنتلی از قیمت بالایی برخودار باشد. هر سه نسخه از این کتاب لوکس و ارزشمند در سال 2019 میلادی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/15
توصیه من به ایران خودرو و سایپا هم اینه که برای پیشرفت و اعتلای هر چه بهتر شرکتهاشون و احترام به حقوق مشتریها، همچین کتابی رو چاپ و منتشر کنن. میتونن افتخارات بیشمارشون رو توش درج کنن. تازه میشتونن از همین الان کتاب رو برای سال 1399 پیش فروش با قیمت قطعی بکنن و کلی درآمدزایی هم بکنن.
به امید روزی که شاهد همچین کتابی در بازارها، سایتهای پیش فروش، بنگاه ها، برنامه های دیوار و ... باشیم!!!!
1397/5/15
اون از فراری اینم از بنتلی
حالا هم نوبت ایران خودروعه:|