موضوعات داغ

مرسدس بنز R63 AMG، خودرویی قدرتمند با قیمتی کمتر از سانتافه دست دوم در ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز R کلاس از همان ابتدای عرضه هیچگاه نتوانست خودروی پر فروش و محبوبی باشد ولی با این وجود و با آمار فروش نه چندان جالب خود توانست مدت زمان زیادی را روی خط تولید بماند و بین سال های 2005 تا 2013 در خط تولید قرار داشت تا این که سر انجام مرسدس بنز تصمیم گرفت برای تمرکز روی خودروهای اس یو وی تولید این خودرو را قطع کند.
جالب است که مرسدس بنز R کلاس با اینکه یک خودروی خانوادگی است اما نسخه‌ی AMG با کد R63 نیز دارد که این مدل به موتور V8 با حجم 6.2 لیتر مجهز است که می تواند 503 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک به چرخ ها ارسال کند.

مرسدس بنز R کلاس

مرسدس بنز R کلاس

مرسدس بنز R63 AMG با وجود اینکه دارای وزن 2.3 تن است اما می تواند در 5 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند که از این نظر توانایی رقابت با اکثر سدان های قدرتمند اوایل قرن بیست و یکم را دارد. در حقیقت این مدل خودرویی جادار و با قابلیت حمل سرنشینان زیاد است که به شدت نیز قدرتمند و سریع است.
مدلی از این خودرو اما در حراجی Bring a Trailer برای فروش گذاشته شده است که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. این مدل به رنگ آبی نقره ای و دارای تودوزی خاکستری و رینگ های 20 اینچی پنج پر AMG است. کارکرد این خودرو 207 هزار کیلومتر است و در شرایط خوبی قرار دارد. از دیگر امکانات این مدل هم باید به سقف پانوراما، استفاده از آلکانترا در کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم پارک ترونیک و سیستم مالتی مدیای COMAND اشاره کرد.

مرسدس بنز R کلاس

مرسدس بنز R کلاس

البته بنابر آنچه در آگهی فروش این خودرو نوشته شده است، این R63 AMG رنگ شده است و به همین دلیل است که با وجود سن 11 سال انقدر نو و تمیز به نظر می رسد. در حال حاضر قیمت این خودرو در ایالات متحده 25 هزار دلار است که با احتساب دلار 10 هزار تومانی حداکثر 250 میلیون تومان خواهد شد که در ایران این روزها با این پول به زحمت می توان یک هیوندای سانتافه دست دوم پیدا کرد.
در پایان پیشنهاد می کنیم گالری تصاویر این خودرو را از دست ندهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/18
سگش می ارزه به سانتافه.