موضوعات داغ

تلاش مرسدس بنز برای جبران شکست B CLASS؛ هاچ بکی که هیچ گاه محبوب نشد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی است که مرسدس بنز قصد دارد تا مدل جدیدی از B کلاس را به بازار عرضه کند و تاکنون تصاویری جاسوسی از این خودرو نیز منتشر شده است اما حالا تصاویر جاسوسی جدیدتری از مرسدس بنز B کلاس جدید در وب سایت های خودرویی جهان منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از تغییرات این خودرو و طراحی آن نشان می دهد.
پیش بینی می‌شود که این خودرو در اواخر سال جاری و یا اوایل سال 2019 وارد بازار شود. گرچه مدلی که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده است هنوز نمونه اولیه بوده و ممکن است مدل نهایی تولیدی با این خودرو متفاوت باشد.
می‌توان المان‌های طراحی محصولات امروزی مرسدس را در این خودرو دید که از این بخش ها باید به چراغ ها، جلو پنجره و خطوط روی گلگیرها اشاره کرد.
تصاویر جدیدی که از مرسدس بنز B کلاس جدید منتشر شده است می‌توان جزئیات چراغ ها، جلوپنجره، ورودی های هوا، چراغ های عقبی و بخش پایینی سپرها را مشاهده کرد.

مرسدس بنز B کلاس

مرسدس بنز B کلاس

در داخل کابین نیز شاهد هستیم که طراحی داخلی مرسدس بنز B کلاس کاملا مشابه با مدل ای کلاس است و همچنین سیستم مالتی مدیا و ارتباطی MBUX نیز در این خودرو به چشم می خورد.
پلتفرم جدید مرسدس بنز انعطاف پذیری بالایی دارد و در اوایل سال جاری مدیر مرسدس بنز عنوان کرد که ممکن است یک خودروی هفت نفره روی پلت‌فرم مرسدس بنز A کلاس ساخته شود.
هنوز مشخص است که این خودرو آیا نسخه 7 نفره از مدل ‌‌B کلاس خواهد بود یا اینکه مدل هفت نفره از خودروی شاسی بلند GLB به بازار عرضه خواهد شد. احتمالاً این محصول 7 نفره آینده بیشتر با هدف عرضه در بازار کشور چین به تولید خواهد رسید.

مرسدس بنز B کلاس

مرسدس بنز B کلاس

با توجه به اینکه مرسدس بنز B کلاس جدید از پلتفرم مشابه با مدل A کلاس سدان و هاچ بک برخوردار است به احتمال بسیار بالا موتورهای مورد استفاده در این خودروها نیز یکسان قرار دارد و شاهد موتورهای چهار سیلندر و سه سیلندر توربو شارژر دو در مدل B کلاس نیز خواهیم بود ضمن اینکه در آینده مدل پلاگین هیبریدی این خودرو نیز توسط مرسدس بنز بازار عرضه خواهد شد.
جالب است بدانید که نسل های گذشته مرسدس بی کلاس هرگز نتوانست حد فاصل بین کلاس نسبت موفق A و مدل شاخص C CLASS را به درستی پُر کند و از این رو تلاش تازه مرسدس بنز برای ادامه تولید این محصول را باید سخت کوشی برای جبران یک شکست قدیمی توصیف کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد