موضوعات داغ

همکاری منحصر به فرد فولکس واگن و WAZE برای ارائه تجربه لذت ناب رانندگی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فولکس واگن برای دسترسی راننگان به بهترین جاده های بریتانیا اخیرا همکاری با اپلیکیشن رهیاب Waze انجام داده است. این همکاری در اصل برای ترویج و فروش بیشتر خودروهای Golf،Polo و Up! صورت گرفته است. این اپلیکیشن 75 عدد از بهترین جاده های کشور برای رانندگی را به دارندگان این خودروها معرفی میکند.
مسیر هایی که پیشنهاد میشوند با در نظر گرفتن مناظر، نقاط مورد علاقه افراد و شرایط رانندگی برای مدت محدودی، تا انتهای تابستان درون این اپلیکیشن قابل انتخاب میباشند. اگر یکی از این مناطق در فاصله حدود 20 کیلومتری رانندگان باشد آنها میتوانند با انتخاب آن مسیر حرکت را برای خود مشخص کنند.
مدیر فولکس واگن در بریتانیا،Alison Jones، در این رابطه میگوید : «مدل خودروهای GTI شرکت ما در حقیقت برای تجربه لذت رانندگی ساخته شده اند و 3 مدلی که از این سری خودرو ها امروزه به فروش میرسند از جذاب ترین خودروها در این رده قیمتی میباشند. قصد ما از همکاری با Waze این است که به رانندگان بیشتری شانس رانندگی مسیرهای دلربا و تجربه لذت رانندگی را هدیه کنیم. هدف ما کاملا لذت تجربه لذت رانندگی بی خطر بوده و همگی به هوشمندی اپلیکیشن Waze در این راستا باور داریم.»
همچنین Finlay Clark، مدیر منطفه بریتانیای اپلیکیشن Waze، در این رابطه بیان کرد : « فولکس واگن Golf GTI یک گزینه بسیار خوب میباشد و الان با فولکس واگن های جدید Polo GTI و Up! GTI رانندگان بیشتری میتوانند حس ناب رانندگی را تجربه کنند. Waze همواره به مردم برای بهبود تجربه سفر کمک کرده است و ما اکنون میخواهیم به آنها برای یافتن جاده های دلنشین و آزاد کمک کنیم. به شدت علاقه مند هستیم که ببینیم چه کسی به عنوان اولین نفر با خودروهایی GTI این مسیر ها را رانندگی میکند.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/22
اونا به فکر لذت ناب رانندگی هستند واسه مردمشون اونوقت مسئولین ما به فکر این هستند که خودرو رو هر روز دورتر کنند کم کم باید به فکر الاغ و قاطر و شتر باشیم
لعنت خدا به هرچی خائن و وطن فروش و انسانهای سادیسمیه