موضوعات داغ

پژو 206 تیونینگ در نمایشگاه مشهد؛ جذاب ترین محصول غرفه ایران خودرو

عکس نویسنده
مهبد احمدیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
یکی از خودروهایی که در نماشگاه خودرو مشهد سال جاری، بحث برانگیز بود، پژو 206 مشکی‌ای بود که در غرفه‌ آپکو حضور داشت. آپکو شرکت تیونر خودروهای سفارشی ایران خودرو است، این شرکت تجهیزاتی همچون مالتی مدیا، چراغ‌های و سپرهای سفارشی شده، رینگ‌ها و ... برای تمام خودروهای ایران خودرو را به فروش می‌رساند. اما امسال 206 در غرفه آپکو بود که تمام نظرها را به خود جلب کرده بود و کاملاً با دیگر محصولات آپکو تفاوت داشت. تمام بازدیدکننده‌ها جویای قیمت این ماشین بودند و برای خرید یا قیمت لوازم روی این خودرو جداگانه قیمت می‌پرسیدند، که در هر صورت جوابی واضح از مسئولین نمی‌گرفتند، برای همین از مسئول فروش شرکت آپکو سوالاتی در اینباره کردیم و با جواب‌هایی جالب مواجه شدیم .
در ابتدا متوجه شدیم این ماشین هیچ ارتباطی به شرکت آپکو ندارد و حتی هیچ یک از لوازم این خودرو مربوط به آپکو نیست و صرفاً برای زیبایی و جلب نظر بازدیدکننده‌ها در این غرفه حضور داشت .

206 غرفه آپکو

206 غرفه آپکو

لوازم و ادوات به کار رفته در این خودرو تماما با دقت و جستجوی فراوان مالک و با سلیقه ی فراوان کنار هم قرار گرفته‌اند که از جمله لوازم به کار رفته در این خودرو :
رینگ‌های پورشه دیزاین 17 اینچی، سپر جلو بلند RC با توری زنبوری، گلگیرهای پژو 206 نسخه RC، چراغ شورهای اورجینال، برف پاک کن دو بازو (مخصوص 206 های فرمان راست)، فرمان پژو RCZ آلکانترا، قاب کیلومتر دوخته شده آلکانترا، سر دنده پژو 208، ترمزدستی RC، آینه میانی الکتروکرومیک، صندلی‌هایی برقی چرمی (جنسیس کوپه)، گرم‌کن صندلی‌های جلو، و...
تمامی این‌ها مجموعه‌ای جذاب از پژو 206 ایران خودرو را ساخته‌اند که البته لازم به ذکر است هیچ‌گونه تغییر در نیروی محرکه ماشین به وجود نیامده و تماماً فابریک و مشابه دیگر 206 های سطح شهر است. به گفته مالک با صبر و حوصله 2 ساله و جمع‌آوری تمامی قطعات و با صرف 25 میلیون تومان به این نتیجه مطلوب رسیده‌ام، بعضی قطعات همچون صندلی‌ها که متعلق به هیوندای جنسیس می‌باشند از خودروهای دیگر جمع‌آوری شده‌اند به طور مثال زه‌های بغل درب، چراغ‌های عقب و ابرویی کروم درب صندوق متعلق به 207 کامپکت مونتاژ برزیل هستند و یک سال و نیم طول کشیده تا پس از سفارش به ایران برسند .

206 غرفه آپکو

206 غرفه آپکو


206 غرفه آپکو

206 غرفه آپکو

مالک اظهار داشت که من برای زیبایی وعلاقه شخصی تلاش خودم را برای متفاوت شدن این خودرو کرده‌ام و مسلماً پژو 206 های بهتر، کامل‌تر و زیباتری از خودروی من در ایران موجود است و قصد رقابت برای بهترین بودن را ندارم !
در آخر از جناب علیرضا زینلیان مالک خودرو کمال تشکر را داریم.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/19
خب این همه خرج کردید و انتظار کشیدید حداقل یه تغییری تو کابین و موتور می دادید دیگه!!!!!!!!
1397/5/20
206 در نهایت 206 است
مثل پراید که 131،132،133،134،135 و... (خخخخخخخ) همه اش یکیه

مدل جدید بیارید نه اینکه آپشن بندازید روی تکنولوژی 2 دهه قبل!!!!
1397/5/20
اگه بخوای تو این مملکت به این چیزا فک کنی که پیر میشی! چندوقت دیگه اوضاع طوری میشه که باید پراید رو رو سرمون حلوا حلوا کنیم :)))
1397/5/19
دمش گرم . اگر قطعه وجود داشت تو ایران و تعمیرکار ماهر ، میشد یک ماشینی که خوشت میاد بگیری و بعد تغییرش بدی به اونی که همیشه دلت خواسته . تازه این تغییر فنی نداره ، ولی باز هم خوبه . اگر تیونینگ ماشین تو ایران رواج پیدا کنه خیلی عالیه . البته به شرطی که بشه قطعات رو همینجا ساخت وگرنه بعیده دیگه قطعه بیاد ایران .
1397/5/19
داداش خیلی خیلی ماشینت ناز شده.اتفاقا یکی از بهترین تونینگ ها تو ایران ( در بحث توینیگ ظاهری ) همین ماشینه.من 7 سال پیش 206 تیپ 5 داشتم و با وجود اینکه الان آلفا رومئو دارم هنوز هم که هنوزه 206 رو خیلی دوست دارم البته فقط مدل های فرانسویش ( 91 به پایین ) و به جرئت میگم با وجود اینکه ماشین زیاد عوض میکنم 206 یکی از بهترین دوران و خاطرات خودرویی من رو رقم زد.کاشکی خودرو بانک مدل این ماشین رو هم مشخص میکرد به نظرم باید این خودرو سیم کشی اصلی فرانسه داشته باشه چون بعید میدونم بشه با سیم کشی اکو مکس ایرانی چراغ شور و ... رو اجرا کرد.فقط ای کاش در نگهداری چرم صندلی دقت بیشتری به عمل میومد.موردی که اکثر مالکین خودروهای با صندلی چرم بهش دقت نمیکنن.یه کلام خیلی عالی ماشین جمع شده و واقعا از دیدنش لذت بردم.
1397/5/20
نه اتفاقا از اون دیسپلی وسطش مشخصه که مدل بعد ۹۱ هست
1397/5/20
سلام خیلی خوبه تقریرات ایجاد میکنید کاش ۲۰۶پلاس بیاد و موتورش 2000بشه و پژو پارس هم تقیر بدین با تشکر

1397/5/20
بیا، اینم از طرز تفکر و فانتزی مردممون!
تا وقتی شماها اینجوری فکر میکنید ایرانخودرو و سایپا هم همینجور میتازونن...
1397/5/20
داداش 206 پلاس همون 207 خودمونه
1397/5/20
حداقل ی دیسپلی میذاشتی کابین
1397/5/21
این چیه الان مثلا چه کار خاصی شده جز زشت تر شدن
1397/5/22
ب نظر من که خیلی کار خاصی نشده !
رینگ و سپر اسپرت شده چراغشور نصب شده و داخل کابین هم طرح صندلی و فرمون عوض شده !
والا اگه بیاین توی کوچه ما پر شده از ماشینایی که هم اندازه قیمتش خرج تیونش شده
اینکه عددی نیست
1397/5/22
N سال ماشین میکنید توی پاچه ی مردم ! هنوز خودتون ی ماشین نمیتونید بسازید ماشین 15 سال پیش فرانسه رو بزک میکنید !!!!!!
بی عرضه های پر ادعا :)
1397/5/22
سلام این ماشین کار بچه های استون مارتین مشهد هست .
Ead mashhad.
دمشون گرم
1397/5/25
شما ملت‌چرا اینجورین..خود‌مالک ماشین‌که‌گفته ۲۰۶های‌خیلی تیونیگ زیباتر وجود داره .و قصد رقابت ندارم...حالا هی‌ شما میگین این‌چیه.اون چیه..و تو‌کوچه شما هم خیلی خوشگلترش هست..ولی به دور از هر‌حرف دیگه اون ال ای دی‌جلو‌پنجره‌کاپوتش‌خیلی قشنگ‌شده.در ضمن وقتی میگین ۲۰۶همون ۲۰۶ یا پراید همون‌پراید..غیر از این هم‌نیست..تو همون امریکا و اروپا هم ماشینای خیلی حتی قدیمی ترشونا‌ صاحبانشون اینقدر خوشگل بهش میرسن که‌حتی‌وقتی‌باهاش میان کف خیابون‌کلی هم‌لذت میبرن..حالا باز‌هی‌ یکیو‌‌ سوژه کنید‌که‌چرا ماشینشو‌ اینجور‌کرده‌ .کار خوبی‌نیس اینچنین‌ نوع دید ما ادما
1397/12/4
خسته نباشی ، خیلی خوب شده👌