موضوعات داغ

معجزه تکنولوژیک آئودی؛ دنیای آینده با استیشن الکترونیکی Audi E-Tron

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
طی چند روز گذشته خودروی الکتریکی جدید شرکت آئودی یعنی Audi E-Tron برای تست در کلرادو دیده شده و این در حالی است که قرار بود این خودرو در تاریخ 17 سپتامبر به طور رسمی رونمایی شود.
بر اساس اطلاعات به دست آمده آئودی در کلرادو به تست سیستم احیای باطری میپرداخته است. این سیستم افزایش 30 درصدی مسافت را امکان پذیر میکند.به اینصورت که به ازای هر کیلومتر رانندگی در سراشیبی E-Tron میتواند مقداری انرژی ذخیره کرده و یک کیلومتر مسافت بیشتری طی کند.
این خودروی شاسی بلند الکتریکی میتواند از 3 روش به احیای شارژ باتری خود بپردازد.
در کنار تکنولوژی احیای باتری شرکت آئودی در قلب این خودرو 2 موتور الکتریکی قرار داده است که متوانند قدرتی معادل 355 اسب بخار خالص و گشتاوری برابر با 561 نیوتن بر متر را محیا کنند.البته با انتخاب حالت Boost این خودرو میتواند برای مدت زمان 8 ثانیه 402 اسب بخار خالص آزاد کرده و به گشتاوری برابر با 664 نیوتن بر متر برسد.این خودرو 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در طی مدت زمانی کمتر از 6 ثانیه طی می کند و همچنین سقف سرعت خودرو برابر با 200 کیومتر بر ساعت خواهد بود.
آئودی E-Tron از باتری 96 کیلو واتی استفاده میکند و امکان تجربه 400 کیلومتر رانندگی با هر بار شارژ را برای خریداران مهیا خواهد کرد. بدین ترتیب می توان گفت که تکنولوژی جدید آئودی کاملا کاربردی و مناسب استفاده در دنیای واقعی است و می تواند تحولی را در سرنوشت حلقه های اتحاد آئودی ایجاد کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد