موضوعات داغ

اعلام قیمت پایه آئودی A7 جدید؛ 17 میلیون تومان ارزان تر از مدل قبلی!

عکس مطلب اول
آئودی A7 مدل 2019 یک خودروی کاملا جدید است. این خودرو کاملا از نو طراحی شده است و همراه با دیگر مدل های آئودی از انبوهی از فناوری های جدید و طراحی ظاهری برجسته برخوردار شده است و بعضی از علائم طراحی مدل A8 در آن به چشم می خورد. هنگامی که آئودی A7 جدید چند ماه بعد وارد بازار شود قیمت پایه آن 68 هزار دلار خواهد بود.
با پرداخت 68 هزار دلار (بدون احتساب 995 دلار کرایه حمل) صاحب مدل پایه Premium می شوید که یک رده تجهیزاتی جدید برای سال 2019 است و قیمت آئودی A7 پرمیوم 1700 دلار ارزان تر از مدل پایه قبلی A7 است. پس از آن به رده تجهیزاتی پرمیوم پلاس می رسیم که قیمت آن 72.400 دلار است. در حال حاضر گران ترین مدل A7 مدل پرستیژ با قیمت 76.300 دلار است.
آئودی هنوز امکانات موجود برای هر رده تجهیزاتی را اعلام نکرده است ولی مواردی مانند صفحه پشت آمپر شاخص آئودی معروف به کابین مجازی با صفحه نمایش 12.3 اینچی و سیستم سرگرمی MMI Touch Response با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی جزو امکانات استاندارد این خودرو خواهند بود. موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ A7 جدید که مجهز به سیستم هایبرید ملایم است از مدل A8 به این خودرو منتقل شده و 340 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
آپشن های این خودرو از چراغ های LED متریکس HD با نور بالای لیزری شروع شده و به مواردی مانند صندلی های جلو با سیستم ماساژور، سیستم خوشبوکننده هوای کابین، سیستم صوتی Bang & Olufsen و یک سانروف پانورامیک بزرگ ختم می شود. تجهیزات ایمنی فعال آئودی با پرداخت مبلغ اضافه قابل سفارش هستند. 20 میلی متر ارتفاع کمتر تا سطح زمین و رینگ های بزرگتر از نشانه های بارز در نمای ظاهری مدل S-Line آئودی A7 جدید هستند.
آئودی A7 جدید هم اکنون در بازارهای خارج از امریکا برای فروش عرضه می شود اما این خودرو تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 وارد بازار امریکا نمی شود. سرانجام مدل های اسپرت S و RS به جمع مدل های A7 جدید ملحق می شوند که هر دو مدل در حالی که موتورهای قویتر آنها در حال آزمایش بوده است در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شدند. احتمالا مدل S7 از موتوری با قدرت 460 اسب بخار بهره مند خواهد شد و گل سرسبد سری A7 یعنی مدل RS7 نیز با 700 اسب بخار قدرت معرفی می شود.

آئودی A7 جدید

آئودی A7 جدید


آئودی A7 جدید

آئودی A7 جدید


کابین آئودی A7 جدید

کابین آئودی A7 جدید

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/24
بهترین مدلشو حتی اگه با دلار ده هزار تومنیم بخایم وارد کنیم میشه هفتصدو شصت تومن ک نزدیک پول یه ایکس تریله
1397/5/24
خاک بر سر خودروسازان داخلی که مدلهای از رده خارج مثل پراید و سمند و پارس
را در تحویلشان تاخیر انداخته تا این خودروهای بیکیفیت و ناایمن را دوباره گران
کنند!!