موضوعات داغ

ماموت خودرو در تدارک ثبت نامی تازه؛ رکورد شکنی قیمتی در انتظار محصولات فولکس واگن

عکس مطلب اول
در ماه های پایانی سال پیش بود که ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات فولکس واگن، دو محصول پاسات و تیگوان را معرفی کرده و چندی بعد نیز فروش این محصولات را آغاز نمود. از همان ابتدا، فروش محصولات فولکس واگن ماموت خودرو با حاشیه هایی همراه بود که در مراحل بعدی نیز این حاشیه ها ادامه یافتند. از سوی دیگر ثبت نام خودروهای فولکس واگن به سرعت هرچه بیشتر تکمیل شد که با توجه به قیمت نسبتا بالای این محصولات، این مورد هم برای خبرنگاران و هم برای شرکت غیر منتظره بود.
این استقبال زیاد، موجب شد تا ماموت خودرو با بستن شرایط فروش به مدت طولانی و عرضه قطره چکانی محصولات به بازار، موجب شود تا قیمت خودروهای فولکس واگن در بازار آزاد به شدت بالا برود که این امر شکایت بسیاری از مشتریان و خریداران را در پی داشته است. چرا که دلالان خودرو معمولا موفق می شدند تا خودروهای پیش فروش شده را ثبت نام کنند و حواله خودروها یا خودروهای تحویل داده شده را با قیمت های بسیار بالایی به فروش برسانند.
حال طبق اخبار رسیده از این شرکت، در صورت باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو و لغو ممنوعیت واردات، ماموت خودرو قصد دارد تا مجددا فروش خودروهایش را آغاز کند. در صورتی که این شرکت تصمیم به تغییر رویه در رویکردهایش نداشته باشد، دور جدید فروش ماموت خودرو نیز شبیه به دوره قبلی، یعنی از راه اینترنتی و از طریق سایت این شرکت خواهد بود و قیمت محصولات با توجه به تصمیمات دولت تعیین می شود. جالب است بدانید که در شرایط فعلی تقریبا تمامی محصولات ماموت خودرو در بازار بیش از 200 میلیون تومان با قیمت های رسمی فاصله دارند و به همین دلیل است که با هر اعلام فروش خیل عظیمی از علاقه مندان و دلالان به سمت ساخته های مردمی فولکس واگن روی می آورند!

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/2
ماموت خودرو یه دزده که فقط ماشیناشو به دلالا میده
و تمامی ثبت نامی هاشم دروغی پیش نیست
1397/6/3
کورس رسوایی فولکس واگن در تقلب اعلام الایندگی خودروهایش در همه
جای جهان پیچیده است اما اینجا مردم نااگاهانه بابت چنین خودروهایی مبلغ
بالای 500 میلیون تومان هزینه می کنند.بنده اپتیما دارم و سوار پاسات هم شدم.
از نظر اپشن و چهره به مراتب بهتر از پاسات است و کیفیت ان هم به نسبت قیمت
مناسب است.در بازار رقابتی امریکا هم اپتیما پرفروش تر است.