موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نسل جدید ب ام و سری سه؛ مجهز به قدرتمندترین پیشرانه چهار سیلندر توربو

عکس مطلب اول
بی ام و کمپین تبلیغاتی برای مدل کاملا جدید سری 3 با کد G20 را آغاز کرده است. این خودرو قرار است حدود 1 ماه و نیم بعد در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 رونمایی شود. اولین قسمت این کمپین درباره عکس های جاسوسی است که این سدان اسپرت را در حال گذراندن آزمایشات نهایی در پیست نوربرگ رینگ نشان می دهند که در آن سری 3 با هر بار پیمودن مسافت این پیست به تدریج تکامل می یابد.
این تصاویر چیزی که در گذشته ندیده باشیم را نمایش نمی دهند اما حداقل بی ام و لطف کرد و مقداری جزئیات مقدماتی درباره نسل هفتم سری 3 با نشریات به اشتراک گذاشت. طبق این اطلاعات مرکز ثقل نسل جدید سری 3 حدود 10 میلی متر پایین تر از نسل قبلی است و از تقسیم وزن یکسان 50/50 در محور جلو و عقب برخوردار است.
با توجه به اینکه بحث وزن مطرح شد باید گفت که مهندسین بی ام و موفق شدند وزن سری 3 جدید را 55 کیلوگرم کاهش دهند و همزمان با آن استحکام شاسی و سیستم تعلیق را افزایش دادند. با وجود کاهش وزن بی ام و سری 3 جدید، در واقع فاصله عرضی چرخ های آن بیشتر شده است و می توان رینگ های آلیاژی سبک وزن 18 اینچی برای آن نصب کرد و سیستم تعلیق سفارشی M اسپرت که ارتفاع خودرو تا سطح زمین را 10 میلی متر کاهش می دهد مکمل این مجموعه است.
یکی از ویژگی های برجسته سری 3 نسل G20 زیر کاپوت آن نهفته است زیرا این خودرو مجهز به قوی ترین موتور 4 سیلندری است که تا به حال بی ام و در خودروهای تولید سری خود نصب کرده است. این موتور بنزینی با وجود قدرت بیشتر در واقع حدود 5 درصد کم مصرف تر از موتور قبلی است که تا حدودی به خاطر گیربکس 8 دنده اتوماتیک Steptronic ارتقا یافته این خودرو است.
نسل آینده سری 3 اولین خودروی تولید سری بی ام و است که مجهز به ضربه گیرهایی می شود که در حالت انبساط فنرها نیز فعال هستند. این ضربه گیرها تمام مدت همزمان با بازی عمودی فنرها عمل می کنند تا لرزش هایی که هنگام عبور از دست اندازها و هنگام سریع عبور کردن از پیچ ها به بدنه خودرو وارد می شود را به نرمی و با دقت خنثی کنند. به این ترتیب تعادل فوق العاده ای بین راحتی سواری و قابلیت های دینامیکی خودرو برقرار می شود که ویژگی شاخص بی ام و سری 3 است.
پیش بینی می شود در هفته های آتی تیزرهای بیشتری از این خودرو منتشر شود و بتوانیم نگاهی به داخل کابین بی ام و سری 3 جدید بیندازیم.

بی ام و سری 3 جدید نسل G20

بی ام و سری 3 جدید نسل G20


بی ام و سری 3 جدید نسل G20

بی ام و سری 3 جدید نسل G20

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد