موضوعات داغ

اولین تصاویر لو رفته از مرسدس AMG GT R Roadster

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر تا به حال از تنوع بسیار زیاد خودروهای AMG GT شرکت مرسدس سردر گم نشده اید باید به اطلاعتان برسانیم که در طی سال آینده سبد محصولات این سری از خودروهای مرسدس بزرگتر خواهد شد و در همین زمینه به تازگی تصاویری از خودروی جدید این سری، Mercedes GT R Roadster لو رفته است.
اینها اولین تصاویر دیده شده از مرسدس AMG GT R Roadster هستند و این خودرو به جز داشتن سقفی کروک و اسپویلر عقب ثابت در ظاهر بسیار شبیه به GT R کوپه به نظر می رسد. سایر ویژگی های ظاهری این خودرو به خوبی یاد آور سری AMG بوده و احتمالا در زیر کاپوت این خودرو شاهد همان موتور دو قولوی توربوشارژ 4 لیتری و 8 سیلندر خواهیم بود که در خودروی GT R کوپه مورد استفاده قرار گرفته است. احتمالا این خودرو از قدرتی معادل 585 اسب بخار و گشتاوری برابر با 700 نیوتن بهره میبرد که امکان رسیدن سرعت از 0 تا 100 را طی مدت زمان 3.6 ثانیه برای آن فراهم میکند.
تا زمانی که شرکت مرسدس از GT R Roadster اطلاعاتی بیان نکند چیز زیادی از آن نمیدانیم. و همچنین انتظار نمیرود که این شرکت خودروسازی به طور کلی فرمول ساخت خودروهای سری GT را بر هم بزند. زیرا این سری از خودروهای مرسدس همانند سری 911 شرکت پورشه، خودروهایی هستند که در مدل های بسیار گوناگونی ساخته شده اند ولی همه آنها پایه و اساس یکسان و مشخصی دارند.
تولید خودروهای سری GT از سال 2014 آغاز شد و شرکت مرسدس در سال 2015 میلادی اولین مدل از این سری را روانه بازار کرد. از آن تاریخ به بعد این شرکت خودروسازی هر سال به گسترش این سری خودروها پرداخته است
به احتمال زیاد خودروی GT R Roadster در سال آینده عرضه میشود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/2
اینکه دیگه لو رفتن تصاویر نیس!!!! الان دقیقا کجاش لو رفته،خطوط بدنه؟!!!!